2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
چرا «قاتل و وحشی» از جشنواره فیلم فجر 39 حذف شد؟

چرا «قاتل و وحشی» از جشنواره فیلم فجر 39 حذف شد؟

با انتشار اسامی نامزدهای بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر تکلیف فیلم «قاتل و وحشی» با نقش آفرینی لیلا حاتمی نیز مشخص شد.

به گزارش هنرنوشت، اسامی  ۱۶ فیلم بخش مسابقه سودای سیمرغ در سی و نهمین  جشنواره فیلم فجر ۳۹  امروز 7 بهمن ماه اعلام شد و نام فیلم «قاتل و وحشی» ساخته حمید نعمت الله در میان آنها دیده نمی شود و به این ترتیب این فیلم امکان نمایش در جشنواره فیلم فجر را پیدا نکرد.

 

 

 

گفته می شود این فیلم به دلیل گریم خاص لیلا حاتمی بازیگر این فیلم که با موی تراشیده ایفای نقش کرده است و همچنین به دلیل دیده شدن گوش این بازیگر و خشونت بسیار زیاد برخی صحنه های این فیلم، شرایط لازم را برای  حضور در جشنواره فیلم فجر 39 پیدا نکرده است. اگر چه طی روزهای گذشته نسخه اصلاح شده ای طبق اعلام نظر اعضای شورای پروانه نمایش، از سوی سازندگان این فیلم به  دبیرخانه جشنواره فجر ارایه شد اما این اصلاحات کارساز نبوده و این فیلم از حضور در این دوره از جشنواره بازماند.

 

 

 

به گفته دبیر جشنواره فیلم فجر 39،  داوری هر یک از فیلم های متقاضیحضور در این دوره از جشنواره منوط به اخذ پروانه نمایش است و این فیلم نیز از جمله آثاری بود که پروانه نمایش را دریافت نکرده بود و بنابراین از سوی هیئت داوران ارزیابی و داوری نشد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.