2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مرحله نیمه نهایی مسابقه «عصر جدید»  از یکشنبه پخش می شود

مرحله نیمه نهایی مسابقه «عصر جدید» از یکشنبه پخش می شود

مرحله نیمه نهایی مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی ازیکشنبه 5 بهمن ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش هنرنوشت، مرحله نیمه نهایی مسابقه استعدادیابی «عصر جدید»  که چندین بار به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است، سرانجام به تصمیم سازندگان این مسابقه، بدون تماشاگر ضبط شده است و با اجرای احسان علیخانی از 5 بهمن ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

 

احسان علیخانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از پخش مسابقه عصر جدید خبر داد و نوشت: «شش ماه کار خوابید. به امید بهتر شدن اوضاع کرونا بتونیم شرکت کننده ها رو بیاریم از شهرستان برای ضبط، بالاخره اوضاع قدری بهتر شد که محدودیت سفرهای بین شهری برداشته شد و ما شروع کردیم، البته بدون تماشاگر که این خیلی انرژی مسابقه و همه مارو کم می کنه ولی نگران سلامتی تماشاگران عزیزمون بودیم ان‌شاالله اسفند بتونیم فینال رو با تماشاگر ضبط کنیم.»

 

مرحله مقدماتی و مرحله دوم «عصر جدید»، در نیمه ابتدایی امسال پخش شد  و اکنون مرحله نیمه‌نهایی این مسابقه استعدادیابی از پنجم بهمن ماه پخش می شود.

 

در ضبط سری جدید این مسابقه تلویزیونی اجرای هر گروه یا فرد شرکت‌کننده به طور مجزا در یک روز ضبط شده است تا تجمع گروه‌ها و عوامل این برنامه در روزهای ضبط به حداقل تعداد برسد.

 

داوری بر اساس ویدیوی تصویربرداری شده از اجرا در روزی دیگر، توسط هیئت داوران متشکل از امین حیایی، بشیرحسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی انجام می شود.

 

هر شب در مرحله نیمه‌نهایی دو نفر انتخاب می‌شوند و تکلیف فینالیست در نهایت با انتخاب و رای مردم مشخص خواهد شود.

 

البته شنبه چهارم بهمن ماه گزیده و گلچینی از هیجان انگیزترین لحظات مراحل قبلی عصر جدید پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.