2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
همایون شجریان هم وارد شبکه نمایش خانگی شد

همایون شجریان هم وارد شبکه نمایش خانگی شد

همایون شجریان برای یکی از سریال های نمایش خانگی آواز می خواند.

به گزارش هنرنوشت، «جیران» سریالی به کارگردانی حسن فتحی است که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآید و همایون شجریان نیز با خواندن آواز برای تیتراژ این سریال، به جمع خوانندگانی که با آوازشان وارد شبکه نمایش خانگی شده اند، پیوست.

 

همایون شجریان پیش از این تیتراژ فیلم سینمایی «رگ خواب» و «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله را خوانده است و قرار است خواننده تیتراژ فیلم دیگر حمید نعمت الله با عنوان «قاتل و وحشی» هم باشد. این فیلم  از جمله فیلم های متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر است.

 

همایون شجریان نخستین بار خواندن آواز تیتراژ سریال را با مجموعه «رسم عاشقی» به کارگردانی سعید سلطانی تجربه کرد که به همین نخستین بار اکتفا کرد و بعد از این تجربه تاکنون برای دیگر سریال های تلویزیونی آواز نخواند.

 

همایون شجریان همچنین خواننده تیتراژ فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی است و حالا با خواندن تیتراژ سریال «جیران» ساخته همین کارگردان به جرگه دیگر خوانندگان شبکه نمایش خانگی پیوسته است.

 

احسان جوانمرد و حسن فتحی با همراهی هم نوشتن فیلمنامه تاریخی این سریال را بر عهده دارند و تهیه کنده آن اسماعیل عفیفه است.

 

 

پیش‌تولید، ساخت و انتخاب لوکیشن های سریال «جیران» در تهران آغاز شده است و به زودی عوامل و بازیگران این سریال معرفی خواهند شد.

 

تاکنون پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، ترلان پروانه از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون برای بازی در این سریال انتخاب شده اند.



در خلاصه داستان این سریال آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد …» .

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.