2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
کدام بازیگران در سری جدید «شام ایرانی» حضور دارند؟

کدام بازیگران در سری جدید «شام ایرانی» حضور دارند؟

فصل نهم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور چهار بازیگر مرد ضبط شده و پس از اتمام مراحل تولید پخش می شود.

به گزارش هنرنوشت، برنامه پرمخاطب «شام ایرانی» به فصل نهم رسیده است و سری جدید این برنامه با حضور چهار بازیگر مرد تصویربرداری شده و در مراحل پایانی تولید قرار دارد و بعد از آن از فیلیمو و نماوا پخش می شود.

 

در فصل نهم برنامه «شام ایرانی» هومن برق نورد، بهنام تشکر، شهاب عباسی و نصرالله رادش حضور دارند و میزبان شب اول این برنامه نیز هومن برق نورد خواهد بود.

 

فصل هشتم این برنامه با حضور چهار بازیگر زن شامل بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال زاده به اتمام رسید که البته با حواشی بسیاری نیز همراه بود.

 

برنامه «شام ایرانی» تاکنون هشت فصل را با حضور بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران پشت سر گذاشته است و بازیگرانی که از نخستین فصل تا فصل هشتم در این برنامه حضور داشته اند، عبارتند از:  علیرضا خمسه، پوریا پورسرخ، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری، محمد لقمانیان، مهدی کوشکی، محمدرضا علیمردانی و امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال‌زاده.

 

همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان نیز در این برنامه حضور داشته اند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.