2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
برهنه شدن سیدجواد هاشمی در سریال زخم کاری دردسرساز شد!

برهنه شدن سیدجواد هاشمی در سریال زخم کاری دردسرساز شد!

سکانس برهنه شدن سیدجواد هاشمی در سکانسی از سریال «زخم کاری» دردسرهایی برای این بازیگر آثار دفاع مقدسی به وجود آورد.

به گزارش هنرنوشت، سیدجواد هاشمی بازیگری است که در فیلم ها و سریال های بسیاری با موضوعات دینی، مذهبی و دفاع مقدس ایفای نقش کرده است و بسیاری از مخاطبان چهره او را به عنوان شهید بسیاری از فیلم ها و سریال های دفاع مقدس به یاد می آورند. نقش آفرینی او در آثار دینی و دفاع مقدس، تصویر یک هنرمند و بازیگر متعهد را در ذهن مخاطبان و مسئولان ساخته است.

 

اکنون این بازیگر به تازگی در نقش بسیار متفاوتی در سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان ایفای نقش کرده است و در نخستین سکانس حضورش در این سریال در حال شنا در یک استخر به صورت برهنه دیده شد که این سکانس با واکنش های بسیاری در فضای مجازی روبرو شده است.

 

قرار بود اولین قسمت از برنامه «نشان ارادت» با حضور سیدجواد هاشمی  به عنوان میهمان پخش شود، اما به نظر می رسد که حواشی ایفای نقش او در سریال «زخم کاری» و دیده شدن او به شکل برهنه در یک استخر باعث بروز مشکلاتی در پخش اولین قسمت از این برنامه با حضور این بازیگر شده است. هر چند که روابط عمومی این برنامه دلیل پخش نشدن این قسمت از برنامه با حضور سیدجواد هاشمی را مشکل فنی اعلام کرد و اولین قسمت این برنامه با جایگزینی شهرام عبدلی روی آنتن رفت.

با این اتفاق، بحث ممنوع التصویری سیدجواد هاشمی در تلویزیون در فضای مجازی پیچید که روابط عمومی برنامه «نشان ارادت» این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که پخش برنامه نشان ارادت با حضور سیدجواد هاشمی به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاده بود و قرار است این قسمت روز چهارشنبه 3 شهریورماه از تلویزیون پخش شود.

 

هومن حاج عبداللهی مجری و بازیگر سرشناس آثار طنز و کمدی نیز در واکنش به برهنه شدن سیدجواد هاشمی در سریال «زخم کاری» با انتشار عکسی از او  به شوخی نوشت: «سالها باهاش کار کردم همیشه منش شهدا رو داشت. دو ساله که یه خورده ازش بی خبرم تا به خودم بجنبم توی یک کار لخت شد!»

 

 

 

روزنامه کیهان نیز به این سکانس از سریال «زخم کاری» و حضور سیدجواد هاشمی به شکل برهنه واکنش نشان داد و با تیتر «بازتاب حضور نامناسب یک بازیگر در یک سریال مبتذل» بی آن که نامی از سیدجواد هاشمی ببرد، چنین نوشت: « حضور نامناسب یک بازیگر نقش‌های مذهبی در سریالی مبتذل در شبکه خانگی باعث بازتاب‌های منفی در شبکه‌های اجتماعی شد.

 

برخی نوشتند که ‌ای‌ کاش افراد حرمت نقش‌های خود را حفظ کنند. برخی نیز تأکید کردند که بازی در نقش‌های مذهبی و ارزشی باید بر پایه باور انجام شود و نه حساب و کتاب مادی. برخی نیز حضور در فضای شبکه خانگی را به‌ دلیل احساس نبود یا کمرنگ بودن نظارت، برای برخی بازیگران مدعی تعهد، مخاطره‌آمیز دانستند.»

 

 

سید جواد هاشمی متولد ۱۳۴۴ در تهران و دانش آموخته رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که در آغاز کارش مسئول حراست یکی از شبکه های تلویزیونی بود و بعد از آن که در یک تله فیلم برای چند ثانبه ایفای نقش کرد، بازی او مورد توجه قرار گرفت و از آن پس به دلیل نوع چهره و پوششی که داشت در بسیاری از فیلم ها و سریال های دینی، مذهبی و آثار دفاع مقدس در نقش های مثبت ایفای نقش کرد که در اغلب این آثار نیز به مقام شهادت نائل می شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.