2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مجموعه نمایشی «رازهای یک خانه» را از شبکه چهار ببینید

مجموعه نمایشی «رازهای یک خانه» را از شبکه چهار ببینید

مجموعه نمایشی رازهای یک خانه از شبکه چهار روی آنتن می رود.

به گزارش هنرنوشت، مجموعه نمایشی «رازهای یک خانه»، به کارگردانی حمید لبخنده و تهیه کنندگی رضا حامدی خواه وعلی اکبر جناغی به تازگی (15 مرداد)  از شبکه چهار سیما روی آنتن رفته است.

 

در این مجموعه نمایشی که در 17 قسمت 55 دقیقه ای هر شب از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود، بازیگران بسیاری ایفای نقش می کنند که از آن جمله می توان به اکبر زنجانپور، علی دهکردی، الهام کردا، نگین صدق‌گویا، شهره‌ سلطانی، شیرین بینا، شبنم فرشادجو، یکتا ناصر، جمشیدجهانزاده، مهرداد ضیایی و سعید داخ اشاره کرد.

 

این سریال در اوایل دهه ۹۰ از سوی گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما تولید شده است و در هر قسمت از آن داستان ساکنان یک عمارت قدیمی بازگو می‌شود که در هر قسمت، اتفاقاتی برای شخصیت‌های آن رقم می‌خورد.

 

 این مجموعه نوشته چندین نویسنده مختلف است که از آن جمله می توان به  نادر برهانی‌مرند، محمد یاراحمدی، فرهاد نقدعلی، زهرا رفیعی، آرش پارساخو و ... اشاره کرد.

این داستان ها بر مبنای تلفیقی از داستان‌های امروزی و آثار برجسته نویسندگان جهان از جمله چخوف نوشته شده و مرحوم اصغر عبداللهی آن‌ها را بازنویسی کرده است.

 

«خانه مادری»، «مهمانی شام» و «شب رغائب»  برخی از عناوین این مجموعه هستند. با این‌که جنس و ماهیت قصه‌ها و فضاسازی و طراحی صحنه این مجموعه بیشتر به تله‌تئاتر شبیه است و عمارت قدیمی آن، به خلق چنین فضایی کمک کرده، اما روایت قصه‌ها لحنی رئالیستی داشته و به واقعیت‌های زندگی نزدیک است.

 

زمان پخش این سریال حوالی بامداد است و علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه را در ساعت های ۱۱ و ۱۸ از شبکه 4 تماشا کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.