2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

سفر همایون شجریان به همراه دخترش و سحر دولتشاهی به سلیمانیه عراق+ فیلم

همایون شجریان به همراه دخترش و سحر دولتشاهی به سلیمانیه عراق سفر کرد.

به گزارش هنرنوشت، همایون شجریان به همراه دخترش یاسمین و  سحر دولتشاهی به تازگی به شهر سلیمانیه در کردستان عراق سفر کرده اند تا با اهالی موسیقی کردستان عراق از جمله ربین سالار نوازنده سرشناس سنتور دیدار کنند.

 

 

گفته شده است که همایون شجریان به منظور همکاری با نوازندگان کُرد عراق و برگزاری کنسرتی در کردستان عراق به سلیمانیه سفر کرده است.

    
همایون شجریان در این سفر همراه با دخترش یاسمین و سحر دولتشاهی ساعاتی را میهمان ربین سالار و همراهان او در رستوران فرهنگی «خاتون» بود و ربین سالار تصاویری از این دیدار و ضیافت را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

سفر سحر دولتشاهی با همایون شجریان و دخترش به سلیمانیه عراق، شایعاتی را که در یکی دو سال اخیر درباره ارتباط نزدیک آنها و ازدواجشان شنیده می شد، تایید می کند.

 

ربین سالار در صفحه خود با انتشار تصاویری از این دیدار نوشت: «بار دیگر با دیدار هنرمند بزرگ همایون شجریان بسیار شاد و خرسند شدیم و باعث افتخار ماست که به خانه ما و ر رستوران فرهنگی «خاتون» آمد.»

 

استاد محمدرضا شجریان و فرزندش همایون شجریان از هنرمندان محبوب ایرانی در میان مردم کردستان عراق هستند و از جمله معروفترین خوانندگان ایرانی هستند که کنسرت های آنها با استقبال بسیار زیادی همراه است.

 

تیرماه سال 1387 کنسرت استاد  محمدرضا شجریان به همراه اعضای گروه آوا متشکل از همایون شجریان، سعید فرج‌پوری، مجید درخشانی، حسین بهروزی نیا و ...به دعوت هیرو ابراهیم احمد همسر جلال طالبانی رئیس جمهور فقید عراق، در سلیمانیه کردستان عراق برگزار شد که شجریان در این کنسرت آوازهایی را از علی اصغر کردستانی که بارها ارادت خود را به این خواننده کُرد ابراز کرده بود، برای حاضران خواند که با استقبال بسیار زیاد علاقه مندان او روبرو شد.

 

 انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.