2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

موسیقی تیتراژ سریال «خاتون» ساخته کیهان کلهر را بشنوید+ فیلم

موسیقی تیتراژ سریال «خاتون» ساخته کیهان کلهر منتشر شد.

به گزارش هنرنوشت، موسیقی تیتراژ سریال «خاتون» ساخته کیهان کلهر منتشر شد. این سریال اولین ساخته تینا پاکروان است که نویسندگی وکارگردانی این مجموعه را انجام داده است.

 

موسیقی تیتراژ این سریال ساخته کیهان کلهر با اجرای ارکستر فیلارمونیک پراگ است و این اولین باری است که کیهان کلهر برای یک سریال موسیقی می‌سازد.

 

از میان قطعاتی که کیهان کلهر برای این مجموعه ساخته است، به تازگی از موسیقی تیتراژ آن رونمایی شده است.

 

ضبط موسیقی این سریال با همکاری ارکستر فیلارمونیک شهر پراگ در  این شهر جمهوری چک انجام شده است و در اجرای آن، آدام کلمنس، adam klemens به عنوان رهبر ارکستر و جان هولزنر jan holzner  به عنوان صدابردار ارکستر و میکس موسیقی همکاری داشته اند.

 

قطعه موسیقی « خاتون» علاوه بر پلتفرم و سایت بیپ تیونز در ایران، با نام once upon a time in iran در پلتفرم‌های بین‌المللی از جمله اسپاتیفای، یوتیوب موزیک، اپل موزیک، دیزر، تیدال و... نیز منتشر شده است و در بخش موزیک‌های اینستاگرام نیز در دسترس است.

 

«خاتون» اولین تجربه تینا پاکروان در مقام کارگردان سریال است و داستان آن روایتی داستانی-تاریخی درباره خانواده‌ای است که ماجراهای آن از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و این خانواده در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

 

این سریال  از پلتفرم نماوا پخش می شود و بازیگران آن عبارتند از: نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بهناز جعفری، مهران غفوریان، فرخ نعمتی، بابک حمیدیان،رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان. عاطفه رضوی.

 

سریال «خاتون» روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.