2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
توضیح مهران مدیری درباره مراحل نیمه نهایی و فینال مسابقه دورهمی

توضیح مهران مدیری درباره مراحل نیمه نهایی و فینال مسابقه دورهمی

مهران مدیری مجری برنامه «مسابقه دورهمی» درباره تغییرات جدید این مسابقه در مرحله نیمه نهایی، نهایی و فینال توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش هنرنوشت، مهران مدیری مجری برنامه «مسابقه دورهمی» در برنامه سوم مردادماه که از شبکه نسیم پخش شد، درباره تغییرات جدید این برنامه توضیحاتی ارایه کرد و با اشاره به سخت تر شدن سوالات برنامه اعلام کرد که پس از 9 قسمت دیگر این برنامه، برنده نهایی این مسابقه مشخص می شود.

 

به گفته وی، در دور جدید این مسابقه، 24 نفر از برندگان برنامه های قبلی وارد مرحله نیمه نهایی مسابقه دورهمی می شوند که این مرحله در قالب 6 قسمت روی آنتن می رود. بخش مسابقه دایره که پیش از این با حضور 8 نفر برگزار می شد، در مرحله نیمه نهایی با حضور 4 نفر برگزار می شود که در نهایت یک نفر از دور مسابقه خارج می شود و سه نفر بعدی وارد مرحله ربات می شوند تا برنده نهایی این مرحله مشخص شود.

 

مدیری درباره مرحله نهایی این مسابقه هم بیان کرد: دو قسمت مرحله نهایی به شکل دیگری برگزار می شود که مرحله فینال هم یک قسمت است که بین دو برنده که به این مرحله رسیده اند برگبزار می شود و در نهایت بعد از 9 قسمت از مسابقه دورهمی در مرحله نیمه نهایی، مرحله فینال فینالیست ها خواهد بود و به نفر آخر که برنده مرحله فینال فینالیست هاست می رسیم.

 

مجری مسابقه دورهمی همچنین تصریح کرد که مسابقه دورهمی در مرحله نیمه نهایی، نهایی و فینال سخت تر از قبل است و پاسخ دادن به این سوالات نیز مشکل تر است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.