2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
تلخ ترین شکست ایران در مسابقات تکواندوی  المپیک / کیمیا علیزاده ایران را شکست داد+ فیلم

تلخ ترین شکست ایران در مسابقات تکواندوی المپیک / کیمیا علیزاده ایران را شکست داد+ فیلم

تلخ ترین شکست ایران در مسابقات تکنواندوی المپیک رقم خورد و کیمیا علیزاده تکنواندوکار سابق کشورمان توانست ناهید کیانی از ایران را شکست دهد.

به گزارش هنرنوشت، تلخ ترین شکست ایران در مسابقات المپیک توکیو در مسابقات تکنواندو زنان رخ داد و کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق تیم ایران به عنوان نماینده تیم پناهجویان المپیک در مصاف با ناهید کیانی نماینده ایران توانست به برتری 18 بر 9 برسد و هموطن خود را در یک مسابقه جهانی شکست دهد.

 

 

کیمیا علیزاده همچنین توانست در مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو به مصاف ژو از چین رفت و با نتیجه ٩ بر 8 به پیروزی رسید.

 

این بازیکن سابق تیم ایران حالا در مرحله نیمه نهایی خود را برای حضور در مقابل نماینده روسیه آماده می کند و در توئیتی از مردم ایران خواسته است تا برایش دعا کنند.

 

شکست ناهید کیانی از کیمیا علیزاده با واکنش های بسیاری از کاربران فضای مجازی همراه بود و بسیاری از آنها از این اتفاق به عنوان تلخ ترین شکست ایران در المپیک یاد کردند.

 

کیمیا علیزاده بعد از پیروزی بر ناهید کیانی از ایران، دوست قدیمی خود را در آغوش گرفت و بعد به سمت مربی تیم ملی ایران رفت و او را نیز در آغوش گرفت که این لحظات را می توانید در ویدیوی بالا تماشا کنید.

 

 

 

این دو هموطن پس از پایان بازی حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشدند و در سکوتی تلخ سالن را ترک کردند.

 

 

 

یکی از نکات جالب این مسابقه که از چشم خبرنگاران و عکاسان دور نماند، نام کیمیا علیزاده به رنگ پرچم ایران است که نیازی به توضیح ندارد و غمبار بودن مسابقه این دو هموطن را بیشتر می کند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.