2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
یک خواننده پاپ مهاجرت کرد

یک خواننده پاپ مهاجرت کرد

یک خواننده پاپ با انتشار عکسی از مهاجرت همیشگی خود از ایران خبر داد.

به گزارش هنرنوشت، سامان جلیلی خواننده پاپ با انتشار عکسی از پنجره هواپیما از مهاجرت همیشگی خود از ایران خبر داد و نوشت: «شروع یک زندگی جدید... خدانگهدارتون»

 

 

 

 

 

 

این خواننده سال گذشته آخرین موزیک خود را با عنوان «خاص» منتشر کرد و درباره آن نوشت: «موزیک جدیدم به اسم خاص آخرین کار من تو ایران تا چند روز دیگه منتشر میشه. این کا شاد هست و نخواستم رفتنم از ایران فیلم هندی شه. عاشقتونم.»

 

 

 

زندگینامه سامان جلیلی:


 سامان جلیلی متولد ۳ مردادماه سال ۱۳۷۰ است که کار موسیقی را با گیتارنوازی از 16 سالگی شروع کرده و سپس به طور حرفه ای وارد این حرفه شد که ابتدا فعالیت او به صورت موسیقی های زیرزمینی و بدون مجوز بود اما در سال 93 اولین آلبوم رسمی او با عنوان «پرتگاه» منتشر شد.

 

هوای خونه، وای دلم، تورو دوست دارم (به همراه : حامد برادران)، تمومش کن، ستاره، تکرار، خنده های تو، قسم، چشمای تو،حالم بده، آرامش، تردید، حواست نیست، مجازات،  بازیچه، حصار، چرا، حس آرامش (نسخه جدید)، سردرگم، حقیقت های امروز، فرصت زندگی، حال خراب این روزات، حس آرامش، آخرین نفس، رفیق نیمه راه، بهونه، کار چشمات (به همراه : مهدی احمدوند)، کاری به کارم نداری، عشق من (ریمیکس)، کار من نیست، تاوان، بی قرار، زمونه، عشق من، تلافی از جمله آهنگ های این خواننده است که تاکنون منتشر شده است.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.