2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
موسیقی تیتراژ سریال «دودکش 2» با صدای رضا صادقی + فایل صوتی

موسیقی تیتراژ سریال «دودکش 2» با صدای رضا صادقی + فایل صوتی

موسیقی تیتراژ سریال کمدی «دودکش 2» با عنوان «شکر » و با صدای رضا صادقی را بشنوید.

به گزارش هنرنوشت، قطعه موسیقی «شُکر» با  ترانه رضا شاهین که رضا صادقی این قطعه را برای موسیقی تیتراژ سریال کمدی «دودکش 2»  خوانده است، منتشر شد.

 

آهنگساز این قطعه آریا عظیمی نژاد است و  پویا نیک‌پور، مقداد شاه‌حسینی و علی جعفری پویان نوازندگان این قطعه موسیقی هستند.

 

 

سریال «دودکش 2»:

 

سریال کمدی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و با بازی هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی و سیما تیرانداز هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

هومن برق نورد در نقش فیروز مشتاق، سیما تیرانداز در نقش عفت همسر فیروز، بهنام تشکر در نقش نصرت سوزنچیان، نگار عابدی در نقش افروز مشتاق، امیرحسین رستمی در نقش بهروز مشتاق، الناز حبیبی در نقش عالیه سوزنچیان، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی در نقش بچه های فیروز و عفت ایفای نقش می کنند که این بازیگران در فصل اول این سریال نیز حضور داشتند. اکنون در فصل دوم الهام اخوان در نقش خانم هماسایی به ترکیب بازیگران این سریال  اضافه شده است.

 

سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد که با استقبال بسیار مخاطبان همراه شد و در زمره سریال های پرمخاطب سیما قرار گرفت و اکنون فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک نژاد آماده پخش شده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.