2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

موزیک ویدیوی جدید و عاشقانه همایون شجریان برای سریال سحر دولتشاهی+ فیلم

همایون شجریان از موزیک ویدیوی جدید خود برای سریال عاشقانه «می خواهم زنده بمانم» با بازی سحر دولتشاهی رونمایی کرد.

به گزارش هنرنوشت،  «یک نفس آرزوی تو» عنوان سومین موزیک ویدیوی عاشقانه همایون شجریان برای سریال «می خواهم زنده بمانم» است که به تازگی رونمایی شده است.

 

این موزیک ویدیو بر اساس شعری از کمال جعفری امام‌زاده ساخته شده و آهنگساز آن سعید فرج‌پوری است و تنظیم این اثر را نیز همچون دو قطعه قبلی سریال، غلامرضا صادق انجام داده است.

 

همایون شجریان در این قطعه علاوه بر آوازخوانی، نوازندگی سه تار را نیز بر عهده داشته و مهیار طریحی سنتورنواز و نوید زمردی گیتارنواز این قطعه هستند.

 

در همین زمینه بخوانید:

سحر دولتشاهی درباره آواز همایون شجریان چه نوشت؟

استوری سحر دولتشاهی برای تولد همایون شجریان + عکس سلفی دو نفره!

 

همایون شجریان تاکنون سه قطعه آواز برای سریال «می خواهم زنده بمانم» خوانده است که شامل تیتراژ این سریال با عنوان «آسمان ابری» و دو قطعه «هوای زمزمه هایت» و «یک نفس آرزوی تو» است.

 

سریال عاشقانه «می خواهم زنده بمانم» ساخته شهرام شاه حسینی است و با تهیه کنندگی محمد شایسته از پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است.

 

این سریال یک ملودرام عاشقانه است که با لوکیشن و پروداکشن های عظیم ساخته می شود و داستان این سریال نیز به رخدادهای دهه 60 می پردازد.

 

این سریال در دو فصل روزهای دوشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

 

قصه‌ این سریال در دل اتفاقات پر شمار دهه ۶۰  رخ می دهد که به سرپرستی مجید مولایی و به قلم پویا سعیدی و پوریا کاکاوند جان گرفته است.

 

بازیگران سریال  «می‌خواهم‌زنده بمانم» عبارتند از:  حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، با هنرمندی آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، با حضور افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار

 

خواننده تیتراژ‌ سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، همایون شجریان خواننده صاحب سبک عرصه موسیقی کشور است.


این سریال با دکور متفاوت و نوستالژیک برای دهه شصتی‌هاست که تمامی لوکیشن‌ها بازسازی و یا ساخته شده‌اند.

 

انتهای پیام/

 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.