2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
جدیدترین تصویر ساره بیات و همسرش

جدیدترین تصویر ساره بیات و همسرش

ساره بیات تصویر جدید از خودش به همراه همسرش منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، ساره بیات، بازیگر سینمای ایران که چندی پیش خبر ازدواجش با علیرضا افکاری منتشر شده بود، به تازگی عکس دو نفره ای از خودشان را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

 

ساره بیات متولد 14مهر سال ۱۳۵۸ در مشهد و دانش آموخته رشته صنایع فرش است و کار بازیگری را از 22 سالگی و از سال 1379 با شرکت در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه آغاز کرد.

 

این بازیگر سینما، علاوه بر ایفای نقش در زمینه طراحی لباس و نقاشی نیز فعال است.

 

ساره بیات نخستین بار در سال 1384 با سریال «یک مشت پر عقاب» در قاب تلویزیون دیده شد و همچنین با ایفای نقش در فیلم «مقلد شیطان» وارد سینما شد و در سال 1389 در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی جلوی دوربین رفت و بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت.  این فیلم موفقیت های بسیاری در پی داشت و به عنوان تنها فیلم ایرانی موفق به دریافت جایزه اسکار شد. 


همچنین او جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را نیز از انجمن منتقدان فیلم لندن و همچنین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را برای ایفای نقش در این فیلم از آن خود کرد که این موفقیت ها در دیده شدن و معروف شدن این بازیگر سهم به سزایی داشت.

 

ساره بیات همچنین یکی از بازیگران سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی بود که به خاطر ایفای نقش در این سریال نیز در سال 1396 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از  جشنواره حافظ شد.

 

وی به تازگی با علیرضا افکاری آهنگساز سرشناس ازدواج کرده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.