2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
تصویری از مجید صالحی در کنار همسر و دو فرزندش

تصویری از مجید صالحی در کنار همسر و دو فرزندش

مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون را در کنار همسر و دو فرزندش ببینید.

به گزارش هنرنوشت، مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون است که در این تصویر در کنار همسرش رامینه اکبر خادمی و فرزندان دوقلویشان آروین و  حنا دیده می شود.

 

 

مجید صالحی متولد 26 شهریور سال 1354 در تهران و دانش آموخته بازیگری و کارگردانی است که در زمینه بازیگری، کارگردانی، تهیه کنندگی و همچنین ترانه سرایی فعالیت دارد.

 

صالحی کار بازیگری را از 18 سالگی و با شرکت در موسسه بازیگری رسام هنر و سپس با حضور در آموزشگاه بازیگری حمید سمندریان آغاز کرد و نخستین حضورش به عنوان بازیگر در نمایش «دکتر جوشکار» و «آنتیگونه» بود و پس از آن راهی تلویزیون شد و در سریال ها و برنامه های مختلفی به ویژه برای کودکان کار کرد.

 

این بازیگر با شخصیت «مجید جان دلبندم» که در ژانر کودک پخش شد، به شهرت رسید.

 

 

 

 

 
صالحی برای نخستین بار با فیلم «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی ایرج طهماست وارد سینما شد و بعد از آن در فیلم های دیگری از جمله «بعدازظهر سگی»، «مجردها»، «مجید چهل ساله» و ... ایفای نقش کرد که همه این فیلم ها فروش بالایی را در گیشه داشتند.
 
 
مجید صالحی در نقشی متفاوت در سریال «سیاوش»
 
 
این بازیگر و کمدین در بسیاری از فیلم ها وسریال های طنز و کمدی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به سریال های کمدی «سه در چهار»، «باغ سرهنگ»، «قطار ابدی»، «ترش و شیرین» و «عید امسال» اشاره کرد و به این ترتیب استعداد او در ایفای نقش های کمدی کاملا اثبات شده است اما این بازیگر برای نخستین بار در یک نقش کاملا متفاوت در سریال «سیاوش» که از شبکه نمایش خانگی پخش شد، ظاهر شد و توانمندی خود را در ایفای نقش های متعدد به رخ کشید.
 
 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.