2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سرنوشت دو بازیگر با درخواست دستمزد 5 میلیاردی چه خواهد شد؟

سرنوشت دو بازیگر با درخواست دستمزد 5 میلیاردی چه خواهد شد؟

روزبه حصاری و محسن تنابنده بازیگران دو سریال پرمخاطب «پایتخت» و «بچه مهندس» هر دو درخواست دستمزد 5 میلیارد تومانی داشتند ولی آیا سرنوشت هر دو آنها با هم یکسان خواهد بود؟

به گزارش هنرنوشت، خبرگزاری صداوسیما در خبری اعتراضی اعلام کرد که  محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی برای حضور در فصل هفتم سریال « پایتخت»  دستمزد ۵ میلیارد تومانی درخواست کرده است.

 

مشابه این اتفاق برای بازیگر جوان سریال «بچه مهندس» هم رخ داد و گفته شد که روزبه حصاری بازیگر نقش اصلی جواد جوادی در این سریال، به دلیل درخواست دستمزد غیرمتعارف (حدود 5 میلیارد تومان) با تصمیم سازندگان «بچه مهندس 4» از این سریال کنار گذاشته شد و محمدرضا رهبری جایگزین او در ایفای این نقش شد.

 

 

اتفاقی که شوک بزرگی برای این سریال محسوب می شود اما رقم دستمزد این بازیگر به اندازه ای برای سازندگان غیرمتعارف بوده است که در نهایت تصمیم گرفتند با این شوک بزرگ روبرو شوند. اتفاقی که هم اکنون در سریال شرم که از شبکه 3 سیما روی آنتن است، به وقوع پیوسته و با درگذشت ناگهانی سیروس گرجستانی بازیگر نقش عزیزآقا، از میانه سریال، سیاوش طهمورث جایگزین او شد و این تغییر ناگهانی نیز در اواسط سریال به مخاطبان اعلام شد و از آنها خواسته شد که بازیگر جدید را در نقش عزیزآقا بپذیرند. بنابراین به نظر می رسد که جایگزین کردن بازیگران اگر چه کار ساده ای نخواهد بود ولی غیرممکن هم نیست.

 

محسن تنابنده هنوز هیچ واکنشی نسبت به انتشار  خبر دستمزدش در سریال پایتخت 7 نداشته و سازندگان سریال نیز  خبر مربوط به دستمزد تنابنده را تایید و یا تکذیب نکرده اند. اما با توجه به شباهت درخواست این دو بازیگر در دو سریال مختلف، باید دید که آیا سرنوشت محسن تنابنده نیز همچون روزبه حصاری بازیگر جوان سریال بچه مهندس منجر به اخراج و قطع همکاری با وی خواهد شد یا آن که صداوسیما و سازندگان سریال با توجه به پرمخاطب بودن سریال پایتخت و همچنین اهمیت حضور تنابنده در ترکیب این سریال  تصمیم دیگری خواهد گرفت.

 

به نظر می رسد که حواشی سریال پایتخت 7 تمامی ندارد و مشخص نیست آیا با توجه به این حواشی این سریال سرانجام به مرحله ساخت خواهد رسید یا خیر.

 

حواشی ناتمام سریال پایتخت

 

سریال پایتخت یکی از سریال های بسیار پرمخاطب تلویزیون بوده است که تاکنون شش فصل آن ساخته شده و همچنان با استقبال مخاطبان همراه بوده است و سازندگان پیش از این ساخت فصل هفتم آن خبر داده بودند.

 

فصل ششم سریال پایتخت که نوروز ۱۳۹۹ پخش شد با  انتقادهایی درباره داستان و فیلمنامه همراه بود و شیوع کرونا هم این فصل را ناتمام گذاشت و سازندگان وعده دادند که این فصل را بعد از پایان شیوع کرونا ادامه داده و به پایان می رسانند.

 

اما ساخت پایتخت 7 با حواشی و تغییراتی نسبت به فصول دیگر همراه است که حذف نقش سارا و نیکا، بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، تکمیل فیلمنامه ناتمام زنده یاد خشایار الوند از آن جمله است.

 

 

همچنین مهران احمدی بازیگر نقش بهبود نیز به نظر می رسد که با این سریال همکاری نداشته باشد و آرش عباسی نویسنده فصل هفتم سریال نیز پیش از این از قطع همکاری خود با این پروژه خبر داده بود.

 

اکنون خبر رسیده است که محسن تنابنده که از اولین فصل سریال «پایتخت» تا فصل ششم آن به عنوان بازیگر، طراح فیلم نامه و سرپرست نویسندگان فیلم نامه حضور داشته است، برای حضور در فصل هفتم درخواست دستمزد 5 میلیارد تومانی داشته است و این موضوع نیز به دیگر حواشی و مسائل ساخت سریال پایتخت 7 افزوده است.

 

روزنامه خراسان در گزارشی که چندی پیش منتشر کرد، از تردید محسن تنابنده درباره ساخت فصل هفتم سریال خبر داده بود و رسیدن این سریال به پخش نوروزی را بعید دانسته بود.

 

به همه این حواشی باید این موضوع را هم اضافه کرد که سال گذشته محسن تنابنده بازیگر اصلی سریال پایتخت در واکنش به اظهارات تند محمدصادق کوشکی علیه رخشان بنی اعتماد در برنامه «جهان آرا» اعلام کرد که بعد از پایان پایتخت 6 دیگر با تلویزیون همکاری نخواهند کرد و احمد مهرانفر نیز در واکنشی مشابه از پایان همکاری خود با تلویزیون خبر داده بود.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید که سریال پایتخت به فصل هفتم خواهد رسید یا پرونده پایتخت با همه حواشی آن  در 6 فصل به صورت ناتمام بسته خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.