2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

پای اکبر طبری به سریال خانه امن باز شد + فیلم

مجموعه تلویزیونی خانه امن در سی و چهارمین قسمت خود به موضوع اکبر طبیری معاون سابق قوه قضائیه پرداخت.

به گزارش هنرنوشت، سریال خانه امن در تازه ترین قسمت خود نقش متهمی را به نمایش گذاشت که تشابه کامل اسمی و اتهامی به معاون سابق قوه قضائیه یعنی اکبر طبری دارد.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است و به همین دلیل به ماجرای اکبر طبری نیز ورود کرده است.


طبری در طول سال‌های ریاست آملی‌لاریجانی بر دستگاه قضا، مدتی به‌عنوان مدیرکل امور مالی قوه قضائیه و معاون اجرایی حوزه ریاست، فعالیت داشت.


وی در دوره ریاست جدید قوه قضائیه به اتهام های مختلف بازداشت و مورد محاکمه قرار گرفت.


از جمله موارد اتهامی وی موضوع املاک لواسانات و دریافت مبالغ کلان تحت عنوان حق مشاوره بود که در این قسمت سریال خانه امن به طور صریح این موضوع عنوان شد.


نکته جالب در این سریال این است که متهم مورد نظر نیز با نام اکبری ایفای نقش می کند که با اکبر طبری تشابه کامل اسمی دارد. همچنین به لحاظ چهره و موضوع مورد اتهام نیز این تشابه کاملا روشن است.


محاکمه اکبر طبری خرداد 1398 آغاز و مدت زیادی ادامه یافت. 

 

 

تصویر اکبر طبری در یکی از جلسات دادگاه

 

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که حسین تراب نژاد در ۵۰ قسمت نوشته و  با طراحی مرتضی اصفهانی و کارگردانی احمد معظمی جلوی دوربین رفته است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،رحیم نوروزی، کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، شیوا ابراهیمی، سپیده خداوردی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.