2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سیروس گرجستانی رفت / من را جای «عزیزآقا» بپذیرید
سیاوش طهمورث:

سیروس گرجستانی رفت / من را جای «عزیزآقا» بپذیرید

سیاوش طهمورث از امشب به جای زنده یاد سیروس گرجستانی در سریال شرم نقش آفرینی می کند؛ کاری که به گفته خودش دلش نمی آمد اما باید نقش عزیزآقا را ماندگار می کرد.

به گزارش هنرنوشت، شب گذشته مخاطبان سریال « شرم » که از شبکه سه سیما پخش می شود، شاهد آخرین حضور زنده یاد سیروس گرجستانی در قاب تلویزیون بودند و از امشب دوشنبه 11 آبان ماه سیاوش طهمورث به جای او در نقش عزیزآقا نقش آفرینی می کند.

 

بیشتر بخوانید:

همسر سیروس گرجستانی زیر تیغ جراحی رفت / دلنوشته سیاوش گرجستانی درباره پدر و مادرش و جایگزینی طهمورث در نقش «عزیزآقا»

 

 

در قسمت ششم سریال «شرم» در اواخر زمان پخش سریال، سیاوش طهمورث در صفحه تلویزیون حضور یافت و درباره رفتن سیروس گرجستانی و  چگونگی پذیرفتن ادامه نقش او در این سریال توضیح داد.

 

سیاوش طهمورث گفت که وقتی از او خواسته اند نقش عزیزآقا را زنده کند و به جای سیروس گرجستانی این نقش را تمام کند، ابتدا دلش نمی‌آمده است تا جای زنده یاد سیروس گرجستانی را در این سریال پر کند.

 

او خطاب به بینندگان سریال «شرم» اظهار کرد: در این موقعیت بد و بیماری کرونا و دیگر مسائل و مشکلات، امیدوارم حال شما خوب باشد. متاسفانه جلوی خیلی از اتفاقات را نمی‌توان گرفت. مداوم داریم تسلیت می‌گوییم و تسلیت معنای خودش را از دست داده است. ما دچار این تسلیت گفتن ها شده ایم.

 

طهمورث همچنین گفت: یکی از هنرمندان خوب، آقای گرجستانی رفت. بدون خداحافظی رفت و ما را متاسف کرد. دوستان مانده بودند که مرحوم گرجستانی با خودش نقش «عزیز آقا» را هم برده است و نقش عزیز آقا بدون سیروس ماند. به من گفتند بیا عزیر آقا را زنده کن تا بار دیگر سرپا شود. دلم نمی‌آمد اما مجبور شدم عزیز آقا را به یاد او زنده کنم؛ امیدوارم من را جای عزیر آقا بپذیرید.

 

سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما  پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.