2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
آخرین وضعیت پرویز پورحسینی در بیمارستان

آخرین وضعیت پرویز پورحسینی در بیمارستان

پرویز پورحسینی چند روزی است به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فیروزگر بستری است و روند درمان وی به خوبی طی شده است.

به گزارش هنرنوشت، مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به گذشت چند روز از بستری شدن پرویز پورحسینی در بیمارستان به سبب ابتلا به کرونا ،گفت: طبق گفته پرشک معالج وی این هنرمند به دلیل نداشتن بیماری زمینه‌ای، حال عمومی‌اش پس از آغاز درمان خوب توصیف شده است.

 

نیک‌نام حسینی‌پور همچنین تأکید کرد: به دلیل آن که این هنرمند هیچ گونه بیماری زمینه ای نداشتند، پاسخ داروها مثبت بوده و حال عمومی او خوب است.

 

پرویز پورحسینی متولد سال ۱۳۲۰ است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم، تئاتر و سریال در همکاری با کارگردان‌های سرشناسی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، داودمیرباقری و کمال تبریزی ثبت شده است. او در «یگانه‌ای با من است» شبکه دو سیما ایفای نقش کرده که به تازگی فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده و قرار است بعداز سریال «از سرنوشت» که این شب‌ها پخش می‌شود روی آنتن برود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.