2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

رفتار توهین آمیز بازیگر سینما با پارکبان!/ انتقادها از سحر قریشی بالا گرفت+ فیلم

رفتار توهین آمیز سحر قریشی بازیگر سینما نسبت به یک پارکبان با حواشی و واکنش های بسیاری همراه شد و به تازگی دو عضو شورای شهر تهران هم این رفتار را محکوم کرده و یکی از آنها خواستار عذرخواهی این بازیگر شد.

به گزارش هنرنوشت، چندی پیش ویدیویی از رفتار توهین آمیز سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به یک پارکبان در محیط پارک، باعث ایجاد انتقادهایی از سوی کاربران فضای مجازی شده است.

در این ویدیو سحر قریشی لباس سبزرنگی به تن دارد و در حال قدم زدن در پارک به همراه دوستانش است که به پاکبانی که در مسیر پیاده روی آنها روی صندلی نشسته است، نزدیک می شود و خطاب به دوستانش می گوید که رنگ لباسش را با این (اشاره به پارکبان) ست کرده است و پارکبان هم از او می خواهد که برود و از او فاصله بگیرد که این بازیگر با خنده استهزاءآمیزی می گوید: «میگه برو! همین مونده بود این به من بگه برو!».

این ویدیو باعث ایجاد انتقادهای بسیاری نسبت به رفتار خانم بازیگر سینما شده است و در تازه ترین واکنش ها، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار این فیلم نوشت: «لباس پاکبان‌های عزیز که در این روزهای کرونایی هم چهره شهرمان را پاکیزه نگه‌ داشته‌اند، به رنگ شرافت و غیرت است که بعید می‌دانم با هر رنگی سِت شود. رفتار طبقاتی، توهین‌آمیز و غیرانسانی خانم ‎سحر قریشی با پاکبان محترم محکوم است و انتظار می‌رود هنرمندان مردمی به آن واکنش نشان دهند.»

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران نیز در واکنش به ویدیوی منتشرشده از سوی سحر قریشی بازیگر که بازتاب های منفی زیادی هم داشته است، نوشت: «روز گذشته در ویدیوی توزیع شده در فضای مجازی بازیگر تلویزیون و سینما، سحر قریشی با خنده و مضحکه کنار رفتگری می رود و با تمسخر به دوستانش می گوید لباسم را با او ست کرده‌ام و وقتی رفتگر بینوا به او واکنش نشان می‌دهد با حالتی توهین آمیز به آن دیگری رفیقش می‌گوید «همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو …

برخورد توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری قابل پذیرش نیست و درصورت عدم برخورد مناسب بیم ‌آن می رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.

پاکبانان و کارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیشترین زحمت را برای رفت و روب ‌و تمیزی شهر و بوستان‌ها می کشند و حداقل انتظار  برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری ها داریم لذا درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نگردد.»

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
مرسدس ابلق 1399/02/03
نمیدونم کی به این گفته توم بازیگری😒

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.