کد خبر : 62623 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت - 12:27
خواهر و برادر دیگر بابک خرمدین کجا هستند؟ بعد از قتل بابک خرمدین و اعتراف پدر و مادرش به این قتل و همچنین قتل یک دختر دیگر و دامادشان، نگرانی ها برای سلامتی دختر و پسر دیگر این خانواده بالا گرفت.

به گزارش هنرنوشت، بابک خرمدین کارگردان سینما که به تازگی خبر قتل او و تکه تکه شدن جسدش به طرزی هولناک به دست پدر و مادرش در رسانه ها خبرساز شده است، اکنون با اقرار پدرش به قتل یکی از خواهرانش به نام آرزو و داماد خانواده به نام فرامرز، نگرانی ها برای سلامتی دو عضو دیگر این خانواده به نام های آزیتا و افشین افزایش یافته است.

 

در همین زمینه بخوانید:

اعترافات هولناک پدر بابک خرمدین به دو قتل دیگر / قتل دختر و دامادش

پدر بابک خرمدین: احساس گناه و عذاب وجدان ندارم + فیلم

کارگردانی که سوژه یک ماجرای واقعی هولناک و باورنکردنی شد / بابک خرمدین در حال تدریس+ فیلم

پدر کارگردان سینما انگیزه قتل پسرش را افشا کرد

جزییات تازه از علت قتل کارگردان سینما / شکرگذاری پدر به خاطر قتل پسرش به دلیل روابط مشکوک!

 

اما خوشبختانه آزیتا و افشین دو عضو دیگر خانواده خرمدین  که صبح امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه به منظور تحقیقات بیشتر درباره این پرونده به دادسرای امور جنایی رفته بودند، از میزان نگرانی ها درباره سلامتی آنها کاست.

 

گفته شده است که افشین در روز قتل برادرش بابک خرمدین به خانه خواهرش آزیتا رفته و در منزل آنها بوده است.

 

آرزو، خواهر بابک خرمدین،  از سال ۹۷ ناپدید شده بود و پدر و مادرش در پاسخ به سوالات دوستان و فامیل ادعا می کردند که آرزو به ترکیه مهاجرت کرده و هیچ شماره تلفنی از او ندارند اما به تازگی در تازه ترین اعترافات خود در قتل بابک خرمدین، به قتل آرزو دختر دیگرشان و همچنین دامادشان فرامرز نیز اقرار کردند و مشخص شد که آرزو و فرامرز نیز به همین روش قتل بابک خرمدین با داروی خواب آور بیهوش شده و سپس بعد از قتل آنها، جسدشان تکه تکه شده و در مکان های نامعلوم رها شده است.

 

قاضی شهریاری درباره اطلاع بابک خرمدین از قتل خواهر و همسر خواهرش به خبرنگاران گفته است که به گفته پدر و مادر (قاتلان) آن زمان مرحوم خرمدین در انگلستان و خارج از ایران بوده است.  این دو فرد می‌گویند پسرشان حدس‌هایی در این زمینه می‌زده اما نمی‌دانسته و هیچ‌وقت مطمئن نشده بوده که این جرم یا جنایت رخ داده است.

 

انتهای پیام/