کد خبر : 62606 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت - 21:11
کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز کاوه خداشناس بازیگر نقش بزرگسالی شهید شهریاری را در سریال «صبح آخرین روز» ایفا می کند.
به گزارش هنرنوشت، کاوه خداشناس در سریال امنیتی «صبح آخرین روز» که هر شب ساعت 9:30 از شبکه دو روی آنتن می رود،  در نقش بزرگسالی شهید شهریاری ایفای نقش کرده است.
 
 
 
 
کاوه خداشناس متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران و دانش آموخته رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است.
 
 
کاوه خداشناس اصالتاً اهل دماوند است و در خانواده ای هنرمند متولد شده است. برادرانش اهل موسیقی و فرهنگ هستند و کاوه خداشناس نیز در زمینه  موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان تجربیاتی دارد.
 
 
 
 
این بازیگر بعد از دوران تحصیل خود، کار بازیگری را به صورت حرفه ای از سال  ۱۳۷۸ و با ایفای نقش در نمایش «هدهد» به کارگردانی منصور خلج آغاز کرد  و بعدها با گروه‌های دانشجویی همکاری کرد.
 
وی برای نخستین بار در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور وارد سینما شد.
 
 
 
از جمله سریال هایی که کاوه خداشناس در آنها ایفای نقش کرده است می توان به سریال های زیر اشاره کرد:
 
بوم و بانو ، آقازاده، پناه آخر ،  وقت صبح، پدر ،برادر ، همه خانواده من، دولت مخفی ، عملیات ۱۲۵، رستگاران، پول کثیف، بانو، شب مهتاب، آسمان همیشه ابری نیست، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، معراجی‌ها و بازگشت.
 
 
 
سریال «صبح آخرین روز»:
 

پخش سریال امنیتی «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد در 30 قسمت 50 دقیقه ای بعد از ماه رمضان از شبکه دو آغاز می شود.

 

این سریال که در صدا و سیمای مرکز زنجان و به سفارش مرکز سیمای استان ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زندان تولید شده است، به ابعاد مختلف زندگی خانوادگی و حرفه ای شهید مجید شهریاری و دستاوردهای دانشمندان ایران در صنعت هسته ای پرداخته است.

 

فیلمنامه این سریال نوشته فاطمه حیدری، حسن عطارها  و مرتضی اصفهانی است و داستان آن از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و با نگاهی به گذشته، ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند.

 

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

 

بازیگران این سریال عبارتند از: کاوه خداشناس، فرحان فرحناک، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور، حمیدرضا عطایی، بهروز قادری و اردشیر رستمی.

 

اردشیر رستمی در نقش پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی نقش دایی شهید شهریاری، سیروس همتی برادر شهید شهریاری و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری ایفای نقش کرده اند و نقش شهید شهریاری را در سنین مختلف پنج بازیگر بازی می کنند که فرحان فرحناک بازیگر نقش 18 تا 23 سالگی و کاوه خداشناس بازیگر این نقش در سن 23 سالگی تا 46 سالگی است.

 

در این سریال پربازیگر با حدود 400 بازیگر، هنرپیشه های زنجانی نیز حضور دارند و نقش کودک و نوجوان این سریال نیز به بومی های منطقه چهارمحال و بختیاری، قم و تهران سپرده شده است.

 

خواننده تیتراژ سریال «صبح آخرین روز» نیز سالار عقیلی است.

 

دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از : مجری طرح شرکت هورشید فیلم، مدیر برنامه ریزی خسرو نصیری خواه، مدیر تولید علی رحیم زاده، مدیر تصویربرداری مهدی رضایی، مدیر صدا برداری فرهاد تبریزی، طراح چهره پردازی جنان صدفی، طراح صحنه قاسم مربی، طراح لباس مریم جعفری، دستیار کارگردان عباس بهبودی، منشی صحنه مریم محمدی، عکاس امیر حیدری، جانشین تولید سعید اژدر، مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی داریوش مختاری، مدیر تدارکات فرهاد هواخواه.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال ساعت 1:15 بامداد و 9:15 و 16:20 روز بعد است.

 
انتهای پیام/