کد خبر : 32494 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۴ ارديبهشت - 12:55
نسرین نصرتی بایگر سریال زیرخاکی شد نسرین نصرتی به سریال «زیرخاکی» ساخته جلیل سامان پیوست.

به گزارش هنرنوشت، نسرین نصرتی در آخرین روزهای تصویربرداری مجموعه طنز «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان به ترکیب بازیگران این سریال اضافه شد.

 

 

زندگینامه نسرین نصرتی:

 

نسرین نصرتی متولد ۲٧ مرداد ١٣۵۵ در تهران است.

 

این بازیگر در فیلم ها و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است که از آن  جمله می توان به نقش فهیمه در سریال پرمخاطب پایتخت،  شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، تا ثریا و فیلم های سینمایی زخم شانه حوا و محمد رسول الله اشاره کرد.

 

نسرین نصرتی پیش از بازیگری به عنوان منشی صحنه در عرصه تئاتر فعالیت داشت و دهه هشتاد کاملا اتفاقی بازیگر شد و با ایفای نقش به جای یک بازیگر دیگر توانست جای پای خود را در عرصه بازیگری هم باز کند.

 

وی نخستین بار در سریال «تا ثریا» به کارگردانی سیروس مقدم در سال 90 در تلویزیون دیده شد و بعد از آن با ایفای نقش فهیمه در سریال پرمخاطب «پایتخت» به شهرت و محبوبیت رسید.

 

نسرین نصرتی سال 88 با سام پاک پیکار ازدواج کرد و دختری به نام سوفی دارد.

 

 

 

سریال زیرخاکی 2:

 

سریال «زیرخاکی» مراحل پایانی تصویربرداری را در شهرک سینمایی دفاع مقدس می گذراند و مراحل فنی آن نیز به طور همزمان در حال انجام است.

 

بازیگران فصل دوم «زیرخاکی» تولید سیما فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مهری آل آقا، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، محمدرضا فرزام، رایان سرلک و ستاره پسیانی و  با حضور هومن برق‌نورد.

 

انتهای پیام/