کد خبر : 32483 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت - 15:36
کیانوش عیاری کارگردان سینما راهی بیمارستان شد کیانوش عیاری کارگردان فیلم «خانه پدری» به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان نیکان بستری شد.

به گزارش هنرنوشت، کیانوش عیاری نویسنده و کارگردان سینما که مدتی است به کرونا مبتلا شده است، به دلیل درگیر شدن ریه با ویروس کرونا به ناچار راهی بیمارستان نیکان شده و بستری شد.

 

کیانوش عیاری از سال گذشته در حال ساخت سریالی با عنوان «87 متر»  است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه یک سیما ساخته می شود.

 

گفته شده است که این کارگردان همزمان با تولید این سریال دچار ویروس کرونا شده و بعد از چند روز درمان خانگی سرانجام کارش به بیمارستان کشید.

 

این فیلمساز سال 88 فیلمی با عنوان «خانه پدری» ساخت که موضوع آن درباره قتل های ناموسی و کشته شدن دختری به دست پدرش به دلایل ناموسی بود اما این فیلم بیش از 10 سال به دلیل وجود صحنه هایی که گفته می شد خشونت آمیز است، در توقیف ماند و از اکران آن ممانعت شد تا سال 98 که با حذف برخی از صحنه ها، این فیلم برای مدت کوتاهی اکران شد اما بعد از یک هفته اکران،  با اعتراض برخی مخالفان، از روی پرده سینماها پایین کشیده شد.

 

کیانوش عیاری  نویسندگی و کارگردانی فیلم ها وسریال های بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد که از آن جمله می توان به فیلم های: 

تنوره دیو (۱۳۶۴)، شبح کژدم (۱۳۶۵)، آن‌سوی آتش (۱۳۶۶)، روز باشکوه (۱۳۶۷)، دو نیمه سیب (۱۳۷۰)، آبادانی‌ها (۱۳۷۱)، شاخ گاو (۱۳۷۴)، بودن یا نبودن (۱۳۷۷)، سفره ایرانی (۱۳۷۹)، بیدار شو آرزو (۱۳۸۳)، خانه پدری (۱۳۸۹)، و کاناپه (۱۳۹۵) اشاره کرد.

 

همچنین سریال های تلویزیونی خانه به خانه (۱۳۷۵)، هزاران چشم (۱۳۸۰)، روزگار قریب (۱۳۸۶–۱۳۸۱) و ۸۷ متر(۱۴۰۰-۱۳۹۶) از ساخته های این کارگردان است.

 

انتهای پیام/