کد خبر : 253172 تاریخ : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۲ ارديبهشت - 13:41
آیا دختر وزنه بردار ایرانی پناهنده شده است؟ ماجرای فرار یکتا جمالی دختر وزنه بردار ایران از هتلی در یونان چیست؟ او در آخرین پست خود در اینستاگرام چه نوشت؟

به گزارش هنرنوشت، در شرایط که هنوز مسئولان فدراسیون وزنه برداری ایران در حال شادی برای کسب دومین مدال ورزشکاران ایرانی در یونان بودند یک خبر آنها را در شوک فرو برد؛ یکتا جمالی از هتل تیم ملی بدون اطلاع خارج شده و خبری از او در دسترس نیست.

 

جمالی که در این رقبات ها مدال نقره جهانی را به دست آورده بود روز دوشنبه محل هتل تیم ملی ایران را ترک کرده و هنوز کسی از او خبر ندارد. البته برخی از اهالی وزنه برداری در صفحات مجازی مدعی شده اند که جمالی پیش از اعزام به یونان با مسدولان فدراسیون وزنه برداری اختلافاتی داشته که همین مسائل باعث شده تا او بدون اطلاع هتل محل اقامت تیم ملی را ترک کند.

 

 احتمال پناهندگی دختر مدال‌آور ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان طی یکی دو روز اخیر مطرح شده است. موضوعی که البته چندان دور از ذهن نیست. اما در همین خصوص گفته می شود علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری که در این مسابقات خودش را به عنوان سرپرست تیم معرفی کرده تا در سفر خارجی حضور داشته باشد هنوز در یونان مانده است تا پیگیر ماجرای یکتا جمالی باشد.

 

جمالی روز دوشنبه و در حالی که علی مرادی وسایر مسئولان و مربیان تیم ملی در سالن وزنه برداری برای مراسم اهدای مدال یوسفی دیگر وزنه بردار ایران حضور داشتند از فرصت استفاده کرده و هتل محل اقامتش را ترک کرده است.

 

جمالی بعد از این اقدام گوش موبایل خود را هم خاموش کرده است تا به این ترتیب راه ارتباطی با او برای مسئولان وزنه برداری و ورزش ایران قطع شود. گفته می شود برخلاف آنچه که پیش از این عرف بود پاسپورت این ورزشکار جوان هم در اختیار خودش است. او در فضای مجازی هم البته چندان فعال نبوده و بعد از این اتفاق هم هنوز خبری از خودش منتشر نکرده است.  آخرین پستی که او گذاشته مربوط به ۲ روز پیش است. او نوشته: «سلام خدمت تمام عزیزان،ممنون از مردم عزیز کشورم و تمام کسانی که تا به اینجای کار حمایتم کردند و ...»

 

پست ناتمامی که خبر از تصمیم احتمالی او برای آینده اش می دهد.

 

احتمالا طی روزهای آینده دلیل این تصمیم یکتا جمالی مشخص خواهد شد و شاید او اولین وزنه بردار زن تاریخ ایران لقب بگیرد که تصمیم به پناهندگی گرفته است./همشهری آنلاین