کد خبر : 253126 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۳ آبان - 11:46
چطور لاغرتر به نظر برسیم؟ با پوشیدن لباس های مناسب و پیروی از قوانین خاص آن می توانید لاغرتر از آن چه هستید به نظر برسید.

به گزارش هنرنوشت، بسیاری از زنان دوست دارند، با پوشیدن لباس های مورد علاقه خودشان لاغرتر از آن چه هستند، به نظر برسند و برای این منظور لازم است که قوانینی را رعایت کنند. در این مطلب شما را با 6 قانون برای لاغرتر به نظر رسیدن آشنا می کنیم.

 

لباس‌هایی با رنگ تیره

 

شما می توانید با پوشیدن لباس هایی با رنگ تیره، لاغرتر به نظر برسید. رنگ های روشن اندام شما را درشت تر نشان می دهد و بهتر است از پوشیدن لباس های رنگ روشن تا آن  جا که ممکن است پرهیز کنید.

 

لباس یقه‌هفت

 

لباس هایی که فرم یقه آنها هفت است، شما را لاغرتر و بلندتر از آن چه هستید نشان می دهد و بهتر است این لباس ها را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

 

 

لباس‌های فرم ساعت شنی 

 

لباس‌های فرم ساعت شنی لباس‌هایی هستند که همچون ساعت شنی در قسمت کمر باریکتر هستند و قسمت بالا و پایین آن آزادتر است. برای آن که کمی لاغرتر به نظر برسید می توانید از این فرم لباس ها استفاده کنید و یا این که با بستن یک کمربند این حالت را در لباس تان ایجاد کنید.

 

شلوار راسته 

 

شلوارهای فاق کوتاه و یا خیلی جذب و یا به اصطلاح بگ فرم بدن شما را درشت تر نشان می دهد و بهتر است برای آن که لاغرتر به نظر برسید از یک شلوار راسته با فاق بلند استفاده کنید که همراه با کفش پاشنه بلند فرم زیبایی را به پاهای شما می بخشد.

 

 لباس‌های همرنگ

 

برای آن که بلندقدتر  و لاغرتر به نظر برسید بهتر است از لباس هایی با رنگ های نزدیک به هم و همرنگ استفاده کنید. لباس های با رنگ های متضاد و رنگارنگ شما را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهد.

 

سایز مناسب

 

توجه داشته باشید که برای پنهان کردن اضافه وزن  خود زیر لباس، هیچ گاه از لباس های سایز بزرگتر از خودتان و یا خیلی جذب و کوچکتر استفاده نکنید. برای آن که اندام شما متناسب تر به نظر برسد بهتر است لباسی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شماست و به همه نکاتی که در بالا به آن اشاره شد نیز توجه داشته باشید.

 

 

انتهای پیام/