کد خبر : 253111 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۱۷ مهر - 09:22
عزت الله مهرآوران درگذشت عزت الله مهرآوران بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش هنرنوشت، عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته جمعه 16 مهرماه  بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

 

مهرآوران از جمله هنرمندانی بود که هر دو دوز واکسن کرونا را نیز دریافت کرده بود اما روز چهارم مهر با ابتلا به کرونا در بیمارستان آتیه تهران بستری شد و بعد از مدتی انجام مراحل درمانی شب گذشته 16 مهرماه بر اثر عوارض ناشی از کرونا از دنیا رفت.

 

عزت‌الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان بود که  علاوه بر بازیگری در زمینه نمایشنامه نویسی نیز فعالیت داشت و بیش از ده نمایشنامه منتشر شده در کارنامه هنری خود دارد. وی همچنین در آثار بسیاری ایفای نقش کرده بود که از آن جمله می توان به فیلم های «آژانس شیشه‌ای»، «مومیایی» و «خوابم می‌آد» اشاره کرد.

 

این هنرمند در آثار طنز و کمدی نیز  بازی درخشانی داشت و خاطرات خوشی را برای مخاطبان ساخته بود که از آن جمله می توان به ایفای نقش او در سریال «لیسانسه ها» ، «فوق لیسانسه ها»، «دزد و پلیس» و ... اشاره کرد.

 

هچنین سریال طنز «هیولا» و سریال «می‌خواهم زنده بمانم» و «ساخت ایران ۳» از جمله نقش آفرینی های او در شبکه نمایش خانگی است.

 

انتهای پیام/