کد خبر : 253107 تاریخ : ۱۴۰۰ جمعه ۱۶ مهر - 08:44
سریال «روزگار جوانی» کی پخش می شود؟ پخش فصل جدید سریال «روزگار جوانی» از شنبه 17 مهرماه آغاز می شود.

به گزارش هنرنوشت،  فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه کنندگی سپهر محمدی راهی آنتن شبکه پنج سیما شده است و از روز شنبه 17 مهرماه ساعت 23 پخش آن آغاز خواهد شد.

 

فصل سوم این سریال در۳۰ قسمت ساخته شده است. نویسنده فصل اول «روزگار جوانی» که سال ۱۳۷۷ از شبکه پنج پخش شد، اصغر فرهادی بود که  به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی از این شبکه پخش شد. فصل دوم این مجموعه نیز در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی روی آنتن رفت.

 

داستان سریال «روزگار جوانی»:

 

داستان این مجموعه درباره قصه زندگی پنج دانشجو است که با مشکلاتی روبرو می شوند و سعی می کنند برای خود خاطره بسازند و داستان کلی آن مشابه فصل اول سریال روزگار جوانی است و همچنین شخصیت عباس آقا با ایفای نقش بیوک میرزایی نیز از جمله نقاط مشترک این سریال در دو فصل یک و دو است.

 

 

 

بازیگران سریال «روزگار جوانی»:

 

 بازیگرانی که در فصل جدید سریال روزگار جوانی  ایفای نقش می کنند عبارتند از:  بیوک میرزایی، رسول نجفیان، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیرمسعود واعظ، عیسی حسینی، زهرا داودنژاد، لاله صبوری و سیاوش چراغی‌پور که سینا کرمی نقش حامد، آریا توسلی نقش روزبه، سعید زارعی نقش مسعود، امیرمسعود واعظ تهرانی نقش آرمان و عیسی حسینی نقش مرتضی را بازی می کنند که پنج دانشجوی این سریال هستند و بیوک میرزایی در نقش عباس آقا حضور دارد.

 

زهرا داودنژاد، رسول نجفیان، سیاوش چراغی‌پور، لاله صبوری، سولماز حصاری، خسرو احمدی، سیامک حلمی، محمود قدیریان، فرشته آلوسی، زینب عباسی، داریوش شهبازی، سپاس رضایی، فرشته مرعشی، مجید شهریاری، مهبد جهان‌نوش، هیلدا کردبچه و .‌‌.. از دیگر بازیگران فصل جدید مجموعه «روزگار جوانی» هستند.

 

در این سریال  خسرو احمدی در نقش مهمان شمالی دانشجوها ایفای نقش می کند و الهام طهوری و سولماز حصاری نیز به عنوان مهمان دانشجویان این سریال حضور دارند.

 

 

سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه کنندگی سپهر محمدی از روز شنبه 17 مهرماه ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و علاقه مندان می توانند تکرار این سریال را روز بعد ساعت 19 تماشا کنند.

 

انتهای پیام/