کد خبر : 253104 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۲ مهر - 10:32
آخرین وضعیت عزت الله مهرآوران در بیمارستان به گفته خانواده عزت الله مهرآوران نویسنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، این هنرمند همچنان در شرایط دشوار بیماری است.

به گزارش هنرنوشت، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با اعلام اینکه خود او نیز به کرونا مبتلا شده است، از آخرین وضعیت عزت‌الله مهرآوران بازیگر و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان گفت.

 

نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درباره آخرین خبری که درباره وضعیت جسمی عزت‌الله مهرآوران به دستش رسیده است، به شرایط او در روز گذشته اشاره کرد و گفت: امروز خبری از ایشان ندارم. دیروز بعد از ظهر همسرشان گفتند کمی وضعیت ریه‌هایشان بهتر شده و دکترها گفتند وضعیتش که بهتر شود شلنگی که برای سهولت در تنفس داخل نای شده بود را خارج می‌کنند. از حالت خواب مصنوعی خارج شده‌اند و غذا هم به ایشان می دهند که خدا را شکر غذا را پس نزده‌اند. مقاومت بدنشان کمی بالا رفته است.

 

به گتفه خانواده عزت الله مهرآوران، این هنرمند همچنان در شرایط دشوار بیماری است.

 

هژیر مهرآوران، پسر عزت‌الله مهرآوران در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط کنونی پدرش گفت: وضعیت پدرم تغییری نکرده‌ است و ایشان همچنان در خواب مصنوعی و به دستگاه وصل هستند.

 

وی افزود: پدر مقداری مشکل گوارشی و خونریزی معده داشتند. دکترها تمام تلاششان را می‌کنند که غذا را از طریق همان لوله‌ای که از بینی‌شان وارد معده کرده‌اند، به ایشان می‌دهند و در واقع آن غذا مایع است. دیروز مقداری معده‌شان غذا را پذیرفت اما امروز به خاطر خونریزی که داشتند دوباره پس زده است. تا زمانی که شرایطشان پایدار نشود، نمی‌توان گفت وضعیت امیدوارکننده است و خیالمان راحت نیست.

 

فرزند عزت‌الله مهرآوران در پایان درباره نیکنام حسینی‌پور ـ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ـ که خود نیز به کرونا مبتلا شده است، گفت: با ایشان در تماس هستیم؛ خیلی لطف دارند و پیگری می‌کنند و جویای حال پدر هستند.

 

انتهای پیام/