کد خبر : 22387 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۵ فروردين - 01:04
زینب عباسی بازیگر نقش میترا در سریال حورا زینب عباسی در سریال «حورا» در نقش میترا ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، زینب عباسی از بازیگران جوان و نوظهور سینما و تلویزیون است که به تازگی در سریال «حورا» در نقش میترا ایفای نقش کرده است.

 

سریال «حورا» به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی  از شنبه 14 فروردین ماه جایگزین سریال امنیتی جاسوسی «گاندو 2» شده و ساعت 20:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

در این سریال، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و  مرجان قمری، ندا عقیقی، علی دهبان، ضحی منفرد، مهرداد مصطفوی، عاطفه سمرقندی و  زینب عباسی به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

 

سریال «حورا» نوشته مهشید ابراهیمیان در 10 قسمت ساخته شده است و زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 1:15 و 14:30 روز بعد است.

 

زندگینامه زینب عباسی:

 

زینب عباسی، دانش آموخته رشته معماری است و تجربه بازیگری روی صحنه تئاتر را دارد اما برای نخستین بار با سریال «حورا» در قاب تلویزیون دیده می شود و بازیگری در این عرصه را تجربه می کند.

 

این بازیگر پیش از این در نمایش «آشپزخانه»  به کارگردانی حسن معجونی روی صحنه رفته  است و در فیلم بلند داستانی «بهانه سکوت» ساخته ذبیح الله رحمانی نیز جلوی دوربین رفته است.

 

اطلاعات بیشتری درباره این بازیگر جوان در دسترس نیست.

 

انتهای پیام/