کد خبر : 22357 تاریخ : ۱۴۰۰ جمعه ۶ فروردين - 11:02
سلبریتی ها الگوی مردم جامعه هستند؟ / دردسرهای سفر نیوشا بهاره و الهام به کیش بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی سه بازیگری هستند که سفر نوروزی آنها به کیش خبرساز شده و با واکنش های منفی بسیاری در فضای مجازی روبرو شد.

به گزارش هنرنوشت، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی سه بازیگر سینما و سلبریتی ایرانی هستند که تحویل سال 1400 را به همراه همسرانشان به کیش سفر کردند و در لایوهای اینستاگرامی خود بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مقابل دوربین دیده شدند که این رفتار با واکنش های منفی و انتقادات بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شد.

 

این سه بازیگر فالوئرهای میلیونی دارند و بیش از 4 هزار بار لایو آنها در جزیره کیش دیده شده است که این رفتار سلبریتی ها، با توجه به توصیه های مسئولان درباره سفر نرفتن و رعایت پروتکل های بهداشتی، خشم بسیاری از کاربران را برانگیخته است.

 

اگر چه این سلبریتی ها علاقه مندان بسیاری دارند که در فضای مجازی زندگی و برنامه های حرفه ای آنها را دنبال می کنند اما باید پذیرفت که سلبریتی ها با وجود داشتن علاقه مندان بسیار و دنبال کنندگان میلیونی در فضای مجازی، الگوی مناسب رفتاری،  برای افراد جامعه نیستند و تعدد خطاهای رفتاری آنها موید این نکته است.

 

انتهای پیام/