کد خبر : 223076 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۰ شهريور - 13:36
بیتا سحرخیز بازیگر سریال در کنار پروانه ها بیتا سحرخیز بازیگر سریال در کنار پروانه هاست.
به گزارش هنرنوشت، بیتا سحرخیز یکی از بازیگران سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری است که از شبکه دو سیما روی آنتن است.
 
 
 
 
 
بیتا سحرخیز متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران و دانش آموخته رشته کارشناسی دبیری از دانشگاه تاکستان است.
 
 
این بازیگر جوان کار بازیگری را از کلاس های بازیگری امین تارخ آغاز کرد و برای نخستین بار  از سال ۱۳۸۴ با فیلم «فقط چشمهایت رو ببند» به کارگردانی علیرضا امینی جلوی دوربین رفت که البته این فیلم اجازه اکران نیافت و در توقیف به سر می برد و بعد از این فیلم این بازیگر در فیلم «نسکافه داغ داغ» به کارگردانی علی قوی تن ایفای نقش کرد و به این ترتیب وارد سینما شد. او پس از آن در چند سریال تلویزیونی از جمله « راه بی‌پایان»، «ترانه مادری»، «نون ریحون» و «کامیون» ایفای نقش کرد.
 
 
 
 
از جمله فیلم ها و سریال هایی که بیتا سحرخیز در آنها ایفای نقش کرده است می توان به سریال های «ماه وپلنگ»، «عید امسال»، «به رنگ خاک»، «آچمز»، «شکوه یک زندگی» و فیلم های «صداهای خاموش»، «نیش زنبور»،«انعکاس»، «همخانه»، «یک سفر بخصوص»، و «خبر خاصی نیست» اشاره کرد.
 
 
 
 
سریال «در کنار پروانه ها»:
 
 
سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
 
این سریال ۳۰ قسمتی درباره جوانی است که به دلیل مشکلاتی که پی در پی در زندگی اش پیش می‌آید امیدش را از دست می‌دهد، اما در ادامه اتفاقاتی برایش می‌افتد که باعث تحولش می‌شود و به بلوغ می‌رسد.

فضای کلی داستان این سریال محوریت قرآنی دارد و بَعد محور محرمی. سریال با خوابی که گویای یکی از آیه‌های قرآن است آغاز می‌شود و تا پایان همان آیه است که راز داستان را باز می‌کند.
 

این سریال با رویکرد خانوادگی و مذهبی تولید شده و بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند، عبارتند از:  پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی.

 

 

انتهای پیام/