کد خبر : 22282 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ اسفند - 09:44
محمدرضا گلزار «هفت خوان» را جایگزین «برنده باش» کرد محمدرضا گلزار با برنامه «هفت خوان» که نمونه مشابه برنامه توقیف شده «برنده باش» است، به شبکه نمایش خانگی می آید.

به گزارش هنرنوشت، محمدرضا گلزار بازیگر سینما، قصد دارد با برنامه «هفت خوان» که از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد بار دیگر به عنوان مجری با مخاطبان خود دیدار کند.

 

محمدرضا گلزار که برای نخستین بار در برنامه مسابقه «برنده باش» که از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، به عنوان مجری جلوی دوربین رفته بود، بعد از توقیف این برنامه به دلیل فتوای برخی از مراجع تقلید، اکنون قصد دارد با برنامه ای کاملا مشابه با «برنده باش» اما با عنوان «هفت خوان» به شبکه نمایش خانگی بازگردد.

 

گفته شده است که در برنامه «هفت خوان» همه مسائل و مشکلات برنامه «برنده باش» از نظر مراجع  اصلاح شده است و در صورتی که مجوز پخش این برنامه از سوی «ساترا» ارایه شود، به زودی در نوروز امسال در شبکه نمایش خانگی شاهد پخش این برنامه خواهیم بود.

 

محمدرضا گلزار تولید و اجرای این برنامه را خود بر عهده دارد که در صورتی که مجوز پخش آن را از سوی ساترا دریافت کند، دومین تجربه حضور او در مقابل دوربین به عنوان مجری خواهد بود.

 

انتهای پیام/