کد خبر : 22257 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۹ اسفند - 10:34
عطر و بوی «مهران مدیری» هم وارد بازار شد مهران مدیری هم به جمع سلبریتی هایی پیوست که برند عطر اختصاصی خود را دارند.

به گزارش هنرنوشت، در طول چند سال اخیر تعدادی از بازیگران سینمای ایران از برند عطر  اختصاصی به نام خود رونمایی کرده اند و مهران مدیری نیز به تازگی به جمع این سلبریتی ها پیوسته و از یک مجموعه عطر اختصاصی خود به نام «مهران مدیری» رونمایی کرده است.

 

پیش از مهران مدیری، تعدادی از سلبریتی ها و بازیگران مشهور سینمای ایران وارد عرصه تولید عطر اختصاصی شده بودند.

 

 لیلا حاتمی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده، بهاره رهنما  از جمله بازیگران سرشناس سینمای ایران هستند که در طول سال های اخیر، عطرهای اختصاصی به نام خود را روانه بازار این صنعت تجارت کرده اند.

 

در همین زمینه بخوانید:

عطر نوید محمدزاده وارد بازار شد/ ورود آقای بازیگر به عرصه برندسازی عطر

کاربران فضای مجازی عطر نوید محمدزاده را سوژه طنز کردند!

 

 مجموعه عطر اختصاصی «مهران مدیری»  با قیمت هر ۱۰۰میلی‌لیتر  ۶۵۵هزار تومان تا  ۶۹۰هزار تومان به بازار عرضه شده و شامل دو عطر زنانه و دو عطر مردانه است.

 

تولیدکننده، این مجموعه عطر را تعاملی میان دو هنر برجسته فیلم و عطر توصیف کرده و آورده است: «عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه‌ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می‌شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می‌کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می‌کنند. بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می‌شود. بماند به یادگار، احساس شور و عشقی که با یک رایحه خوش همراه می‌شود. بماند به یادگار، رایحه خوش عطری که بر خاطرات نقش بسته است».

 

عرصه تولید عطر یکی از مهم‌ترین فعالیت های تجاری- تبلیغاتی سلبریتی‌ها و افراد مشهور در سراسر دنیا محسوب می شود و سلبریتی های بسیاری از آنتونیو باندارس و جانی دپ گرفته تا جولیا رابرتز و  پنه‌لوپه کروز در عرصه تولید و تبلیغ برند عطر اختصاصی و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی به نام خود فعال بوده اند.  اما این جریان در ایران به تازگی به راه افتاده و سلبریتی های ایرانی نیز وارد عرصه تولید و تبلیغ برند عطر  اختصاصی خود شده اند که البته استقبال چندانی از عطر آنها نشده است.

 

نخستین سلبریتی ایرانی که وارد عرصه تولید و تبلیغ عطر اختصاصی به نام خود شد، هدیه تهرانی سوپراستار سینمای ایران بود که سال 88 با عطر زنانه «همیشه عشق» از تولیدات کمپانی robertet فرانسه با ورود به این عرصه آن را تجربه کرد.

 

حدود یک سال پیش نیز نوید محمدزاده از عطر اختصاصی خود رونمایی کرد که با واکنش های بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شد.

 

در میان عطرهای تولیدشده به نام سلبریتی ها و بازیگران مشهور ایرانی، عطر لیلا حاتمی که با نام  teheran و برند لیلا حاتمی از سوی شرکت عطر و ادکلن‌سازی parfum تولید و در فرانسه رونمایی شد، اعتبار بیشتری نسبت به سایر برند عطرهای سلبریتی های ایرانی دارد و با قیمت کمتر از 100 هزار تومان به صورت فروش اینترنتی در دسترس علاقه مندان است.

 

بهرام رادان و بهنوش بختیاری نیز اگر چه عطری با برند اختصاصی خود ندارند اما در تبلیغات عطر حضور داشته اند.

 

انتهای پیام/