کد خبر : 22241 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ اسفند - 09:35
ازدواج دوباره پیمان قاسم‌خانی + عکس پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرد.

به گزارش هنرنوشت، مهراب قاسم خانی با انتشار عکسی از همسر جدید برادرش، ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی را اعلام کرد و تبریک گفت.

 

اگر چه خبر  ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی از تیر ماه سال جاری به فضای مجازی درز کرده بود و هیج کدام نیز خبر ازدواج را نه تایید و نه تکذیب کردند اما بالاخره تصمیم نهایی پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی جامه عمل به خود پوشاند و آنها رخت دامادی و عروسی به تن کردند.

 

پیمان قاسمخانی همسر سابق بهاره رهنما از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون بود که این دو بعد از 20 سال زندگی مشترک در سال 94 از یکدیگر جدا شدند و بهاره رهنما دو سال بعد یعنی در سال 96 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد که ازدواج مجدد او نیز که با انتشار عکس های عروسی و دو نفره آنها در فضای مجازی و اینستاگرام بهاره رهنما همراه بود، سروصدای بسیاری به همراه داشت.

 

میترا ابراهیمی همسر جدید پیمان قاسمخانی درباره  ازدواجش نوشت: امسال تولدی دیگر بود. گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری، تو اینستاگرام برامون پیش پیش عروسی گرفته بودند.

 

 

 

میترا ابراهیمی کیست؟

 

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است و با پیمان قاسمخانی 14 سال اختلاف سنی دارد.  ابراهیمی دانش آموخته مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی است که به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد.

 

میترا ابراهیمی علاوه بر فعالیت در زمینه روانشناسی،دوره های هنری فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را  نیز گذرانده و تاکنون یک فیلم مستند نیز ساخته است.

 

 پاییز سال ۹۸ فیلم مستندی ساخته میترا ابراهیمی با عنوان «کامی» در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد که تهیه کنندگی و سرمایه گذار آن پیمان قاسم خانی بود و موسیقی این فیلم را نیز  پریا قاسم خانی دختر پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما ساخته بود.

فیلم مستند «کامی» به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته است.

 

میترا ابراهیمی در گفتگویی درباره فیلمسازی خود گفته است که از کودکی به فروغ فرخزاد علاقه داشته و زمانی که موفق به دیدار با کامیار شاپور فرزند فروغ می شود،  کامیار شاپور معتقد بوده است که فیلم مستند زندگی او ار فقط میترا ابراهیمی می تواند بسازد و به این ترتیب با وجود آن که ابراهیمی مایل به ساخت این اثر نبوده و تجربه ای در زمینه فیلمسازی نداشته است اما با رضایت کامیار شاپور تصمیم به ساخت این مستند گرفته و به این ترتیب وارد عرصه فیلمسازی شده است.

 

میترا ابراهیمی زمانی که نخستین اثر خود را با عنوان «کامی» در حال ساخت داشت، به طور همزمان در کلاس های فیلمسازی، تدوین و تصویربرداری نیز شرکت داشته و تلاش کرده است تا از آموخته هایش برای ساخت فیلم مستند خود استفاده کند.

 

انتهای پیام/