کد خبر : 22154 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ بهمن - 19:51
الهه خادمی بازیگر نقش ساناز در سریال 87 متر الهه خادمی در سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری در نقش ساناز ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، الهه خادمی یکی از بازیگران سریال جدید کیانوش عیاری با عنوان «87 متر» است که در نقش ساناز ایفای نقش می کند.

 

 

 

 

 

 

سریال 87 متر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از مردادماه سال جاری ساعت 22:15  از این شبکه پخش می شود.

 

داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی، مسیح خانزاده،،مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 

 

 

زندگینامه الهه خادمی:

 

الهه خادمی متولد 1361 در تهران و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن است که با سارا بهرامی از بازیگران شناخته شده سینما در همین دوران دانشگاه آشنایی پیدا کرد و به واسطه او به جلیل سامان برای ایفای نقش اشرف در سریال «پروانه» معرفی شد که این سریال سال 1392 از تلویزیون پخش شد.

 

خادمی شروع کارش در سینما با دستیاری کارگردان در فیلم «شب» و «هر شب تنهایی» در سال 1386 آغاز شد و پس از آن در سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که سال 1388 از شبکه یک روی آنتن رفت، برای نخستین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت و در نقش خانم غفاری صاحب یک رستوران بازی کرد.

 

این بازیگر جوان در سال 1392 با معرفی سارا بهرامی بازیگر شناخته شده سینما به جلیل سامان برای ایفای نقش در  سریال «پروانه» معرفی شد و در این سریال بازی کرد  و سپس در فیلم «جینگو» ایفای نقش کرد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/