کد خبر : 22137 تاریخ : ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ بهمن - 20:17
میهمان ویژه برنامه این هفته «همرفیق» کیست؟ میهمان ویژه 23 بهمن ماه برنامه این هفته «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی مشخص شد.

به گزارش هنرنوشت، برنامه «همرفیق» که هر پنجشنبه با اجرای شهاب حسینی از نماوا پخش می شود، پنجشنبه این هفته 23 بهمن ماه 99 با حضور علی انصاریان و رضا صادقی بهترین رفیق او در میان خوانندگان کشور اختصاص یافته است.

 

 

 

 

با توجه به روحیه طناز و شوخ طبع زنده یاد علی انصاریان، برنامه این هفته همرفیق بسیار جالب و دیدنی خواهد بود که به یاد این بازیکن محبوب تیم ملی و پرسپولیس و بازیگر سینما و تلویزیون در هشتمین روز درگذشت علی انصاریان از نماوا پخش می شود 

 

 برنامه اینترنتی «همرفیق» پنجشنبه هر هفته با حضور یک چهره سرشناس و بهترین رفیق او پخش می‌شود. در این برنامه یک چهره سرشناس مهمان اصلی شهاب حسینی است و در بخش دوم، چهره‌ای دیگر به انتخاب مهمان روی صحنه می‌آید و «همرفیق» با حضور و گفتگوی این دو با حسینی ادامه می‌یابد.

 

علی انصاریان از چهره های محبوب فوتبال کشور و از جمله بازیگران سینما و تلویزیون،  چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ بعد از مدت کوتاهی مبارزه با بیماری کرونا در سن 43 سالگی درگذشت و در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرا(س) در کنار پدرش به خاک سپرده شد.

 

انتهای پیام/