کد خبر : 22119 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۵ بهمن - 10:25
معرفی بازیگران فصل دوم سریال زیرخاکی / پخش از خردادماه فصل دوم سریال طنز «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان در حال تصویربرداری است و بازیگران جدیدی به آن پیوسته اند.

به گزارش هنرنوشت به نقل از روابط عمومی سریال،  فصل دوم «زیرخاکی» این روزها در شمال تهران تصویربرداری می شود و ستاره پسیانی و فروغ قجابگلو در کنار پژمان جمشیدی و ژاله صامتی از جمله بازیگرانی هستند که مقابل دوربین قرار گرفته اند.
 

 هنوز مشخص نیست که این سریال در چند قسمت ساخته می شود و اگر چه به عنوان یکی از گزینه های پخش در ایام ماه مبارک رمضان سال 1400 مطرح شده است اما هنوز در این باره اطلاع رسانی دقیق صورت نگرفته است.


فصل اول «زیرخاکی» با تلاش ناکام فریبرز باغبیشه (پژمان جمشیدی) برای خروج از کشور همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید. حالا مخاطبان این سریال برای تماشای فرجام دردسرهای فریبزر و خوش‌شانسی‌ها و ناکامی‌هایش، باید منتظر پایان تولید فصل دوم و پخش آن از تلویزیون باشند.

 
بازیگران فصل دوم «زیرخاکی» تولید سیما فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، محمدرضا فرزام، مهری آل آقا، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی و  با حضور هومن برق‌نورد.

 

عوامل این سریال عبارتند از مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح گریم: عباس عباسی، دستیار یک کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیران تدارکات: حسین لنجابی، مهران مداحیان، مهدی محمدی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

 

انتهای پیام/