کد خبر : 22078 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ بهمن - 09:50
موسیقی تیتراژ سریال سیاوش با صدای پرواز همای + فایل صوتی موسیقی تیتراژ سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده با خوانندگی پرواز همای را بشنوید.

به گزارش هنرنوشت، پرواز همای خواننده پرطرفدار ایران، خواننده موسیقی تیتراژ سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده است.

 

سریال «سیاوش» تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری از 10 بهمن ماه 99 پخش آن از طریق پلتفرم نماوا آغاز شده و علاقه مندان به پیگیری سریال های شبکه نمایش خانگی می توانند روزهای جمعه ساعت 12  شاهد پخش این سریال از نماوا باشند.

 

سریال «سیاوش» ملودرامی اجتماعی است که حدود 30 قسمت است و  با نگاهی نقادانه به اوضاع اجتماعی در جنوب شهر تهران به تصویر کشیده شده است.

 

در این سریال بازیگران سرشناسی ایفای نقش می کنند که عبارتند از: مجید صالحی، میلاد کی مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز،گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی  و مرجان قمری.

 

موسیقی تیتراژ این سریال نیز ساخته مسعود سخاوت دوست است که خوانندگی آن را پرواز همای بر عهده دارد و در فایل صوتی بالا می توانید موسیقی تیتراژ این سریال را بشنوید و دانلود کنید.

 

انتهای پیام/