کد خبر : 21977 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ دي - 05:00
تجربه اشکان حسن پور از بازی در نقش نوید در سریال قورباغه + فیلم اشکان حسن پور بازیگر نقش نوید در سریال « قورباغه» از تجربه بازی در این سریال گفت.

به گزارش هنرنوشت، اشکان حسن پور بازیگر نقش نوید در سریال قورباغه است که بازی درخشانی را در این سریال به نمایش گذاشت. حسن پور پیش از این تجربه همکاری با هومن سیدی را در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» داشته و با نوید محمدزاده در این فیلم همبازی بوده است.

 

این بازیگر نوظهور سینما در سریال پرمخاطب «قورباغه» برای دومین بار با نوید محمدزاده سوپراستار امروز سینمای ایران همبازی شده و در کنار بازیگران سرشناس دیگری از جمله صابر ابر جلوی دوربین رفته است.

 

بازی خوب اشکان حسن پور در این سریال او را در کانون توجه مخاطبان این سریال قرار داده است .

 

این بازیگر جدید سینما در ویدیوی بالا از تجربه بازی در این سریال و همکاری با هومن سیدی گفته است که می توانید تماشا کنید.

 

سریال قورباغه نوشته و ساخته هومن سیدی است که داستان آن درباره مشکلات جامعه و تأثیر آن بر افراد مختلف است و به ماجرایی معمایی و جنایی با موضوع باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد.

 

 در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

 

بازیگران سریال قورباغه عبارتند از : نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، امید محمدزاده، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، هادی تسلیمی، معین شاهچراغی، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، پیمان پازوکی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و  هومن سیدی.

 

انتهای پیام/