کد خبر : 21886 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ دي - 18:03
گریم ترسناک هومن برق نورد در یک فیلم + عکس هومن برق نورد تصویری از خودش با گریم ترسناک منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، هومن برق نورد بازیگر باتجربه تئاتر، سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود عکسی از چهره خود با گریم بسیار متفاوت که مربوط به فیلم سینمایی «لیپار» به کارگردانی حسین ریگی است، منتشر کرد.

 

 

 

هومن برق نورد با انتشار این عکس گریم شده خود نوشت: «فیلم سینمایی لیپار، کارگردان: حسین ریگی، تهیه کننده: سعید خانی.

لازم به ذکر که بگم طراحی گریم این کار و پست قبلی ( جوجه تیغی) توسط دوست عزیز و هنرمندم آقای کهزادی انجام شده، دستش درد نکنه.» 

 

 

 

فیلم سینمایی «لیپار» به کارگردانی حسین ریگی یک ملودرام اجتماعی با رگه‌هایی عاشقانه است که سعی دارد نگاه متفاوتی را به استان سیستان و بلوچستان و مردم آن به تصویر بکشد. قصه اصلی این فیلم درباره پنج نوجوان است که در یک موقعیت خاص قرار می‌گیرند. 

 

فیلم سینمایی لیپار در مرحله تصویربرداری است و تاکنون مهران احمدی، بهناز جعفری و امین میری مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی رفته اند. همچنین محمد دستواره نارویی، مهدی دین‌ محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری بازیگران نوجوان این فیلم هستند که از طریق تست بازیگری انتخاب شده‌اند. 

 

 

 

 

زندگینامه هومن برق نورد:

 

هومن برق نورد بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد 5 دی 1348 در تهران و دانش آموخته رشته برق است که کار هنری خود را از سال 1369  با تئاتر به صورت تجربی شروع کرد و با حمایت مجید جعفری وارد صحنه تئاتر کشور شد. یکی از علاقه مندی این بازیگر ساخت سازهای سنتی تار، سه تار و سنتور است که پیش از بازیگری برای مدتی این حرفه را دنبال کرده است.

 

از دهه هفتاد تاکنون در فیلم های سینمایی و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است. اولین سریال تلویزیونی که در آن بازی کرد سریال «ابووهیب بهلول» در سال 74 بود و پس از آن در سال 83 با فیلم «یک تکه نان» وارد سینما شد.

 

 

هومن برق نورد نخستین بار با ایفای نقش در سریال «اشک ها و لبخندها» که سال 87 پخش شد، دیده شد و پس از آن با سریال های «ساختمان پزشکان» در سال 1389 و «چک برگشتی» و «دزد و پلیس» در سال 91 به شهرت رسید.

 

برخی از فیلم ها و سریال هایی که هومن برق نورد در آنها بازی کرده است، عبارتند از پرده نشین، دودکش، پادری، دزد و پلیس، زمانه، در مسیر زاینده رود، ساختمان پزشکان و فیلم های سینمایی لونه زنبور، آرایش غلیظ، جیب بر خیابان جنوبی و آدم آهنی.

 

هومن برق نورد سالهاست که ازدواج کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/