کد خبر : 21880 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ دي - 09:22
امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان امیرحسین طاهری در سریال باخانمان در نقش کریم ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال کمدی «باخانمان» است که پیش از این تجربه بازی در فیلم های «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان، «بندربند» به کارگردانی منیژه حکمت، «ستوان اینیشمور» اثر حسن معجونی و «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای را داشته است.


نخستین حضور امیرحسین طاهری در سینما در سال  ۱۳۹۰ با فیلم «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی رقم خورد و مهمترین حضور سینمایی او به فیلم «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان برمی گردد که در کنار بازیگران سرشناسی از جمله نوید محمدزاده و باران کوثری ایفای نقش کرده است.

 

از دیگر آثاری که این بازیگر جوان در آنها ایفاگر نقش های مختلفی بوده است می توان به «خانه زیر آب»، «برف تابستان» و «هشتگ» اشاره کرد.

 

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به تازگی در سریال کمدی «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد که از شبکه سه سیما هر شب ساعت 20:45 روی آنتن می رود، در کنار حسام محمودی بازیگر اصلی این سریال ایفای نقش کرده است.

 

بازیگران اصلی سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی عبارتند از : حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، مارال فرجاد،  حسام محمودی، الهام اخوان،  مهروز ناصرشریف، مریم سلطانی،  امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی و شهرام شکیبا.

 

عکس های امیرحسین طاهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون را در ادامه مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/