کد خبر : 21851 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۹ دي - 12:33
ماجرای سر بریده شده یک دختر در سطل زباله چه بود؟ پیدا شدن سر بریده یک دختر در سطل زباله، کارگران جمع‌آوری زباله را وحشت زده کرد.

به گزارش هنرنوشت، روز گذشته، کارگران جمع‌آوری زباله در حال تخلیه یکی از مخازن زباله در خیابان خزر سیرجان بودند که یک پلاستیک سنگین و غیرطبیعی توجه آنها را به خود جلب کرد و بعد از باز کردن در این کیسه، سر بریده یک دختر نوجوان را در آن یافتند که بلافاصله پلیس را خبر کردند.

 

سر بریده پیدا شده مربوط به  یک دختر نوجوان حدودا 30 ساله است که قاتل سر او را از تن جدا کرده و درون یک پلاستیک بسته بندی کرده بود.

 

راز این قتل هولناک به فاصله کوتاهی در حدود 2 ساعت برملا شد و قاتل با عذاب وجدانی که گریبانش را گرفته بود، خود را به پلیس معرفی کرد و با شرح جزییات این حادثه، محل اختفای جسد را در  حوالی یکی  از بوستان‌های حاشیه شهر سیرجان،  به پلیس اعلام کرد.

 

متهم به قتل در زمان اعتراف به قتل این دختر، درباره آشنایی اش با او و انگیزه اش از این قتل هولناک گفته است که هر دو آنها کارتن خواب و بی خانمان بودند و در پارک با این دختر آشنا شده است و بعد از مصرف مواد مخدر یا روانگردان از حالت عادی خارج شده و با استفاده از سنگ چندین ضربه به سر مقتول وارد کرده و سپس با استفاده از یک کارد میوه خوری سر او را از تن جدا کرده و در یک کیسه زباله انداخته است.

 

قاتل انگیزه خود را از این قتل، توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه اعلام کرد.

 

هویت این دختر مقتول هنوز مشخص نشده است و جسد او برای احراز هویت و سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شده است.

 

منبع: رکنا

انتهای پیام/