کد خبر : 21781 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۶ شهريور - 15:11
زندگینامه فرزانه سهیلی بازیگر نقش ارغوان در سریال طنز «زن زندگی مرد زندگی» فرزانه سهیلی در سریال طنز «زن زندگی مرد زندگی» نقش ارغوان را بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، فرزانه سهیلی بازیگر و نویسنده تئاتر اهل اصفهان است که این روزها در سریال طنز «زن زندگی مرد زندگی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی در نقش ارغوان ایفای نقش می کند.

 

این بازیگر  زمستان سال 99 نیز در سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد که از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، ایفای نقش کرده بود.

 

 

 

 

فرزانه سهیلی در عرصه تئاتر بسیار فعال است و تاکنون نمایشنامه های بسیاری را نوشته و در برخی آثار نمایشی نیز روی صحنه رفته است.

از جمله آثاری که سهیلی در آنها به عنوان بازیگر روی صحنه رفته است می توان به الکترا  و رومو و ژولیت سپیده نظری پور، عیش و نیستی ایرج راد، پاییز هزار و سیصد و جنگ مصطفا کوشکی،  p2 مرتضی میرمنتظمی، به مراسم مرگ داداش خوش آمدید و عروسک های سکوت سمانه زندی نژاد، زمستان باقر سروش، فطرس تینو صالحی، قیطریه نازیار عمرانی و کوکوی کبوتران حرم به کارگردانی افسانه ماهیان اشاره کرد.

 

 

 

 

فرزانه سهیلی در سال های اخیر حضور پر رنگی در بازیگری سینما و تلویزیون داشته  است و یکی از تجربیات تلویزیونی او حضور در سریال ایراندخت به کارگردانی محمدرضا ورزی بود که در این سریال در نقش اصلی حضور موفقی داشت.

فیلم «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی و  سریال تلویزیونی «تبریز در مه» و فیلم سینمایی «p2 » از جمله آثاری است که فرزانه سهیلی در آنها ایفای نقش کرده است.

 

 

 

سریال «زن زندگی مرد زندگی»:

 

به گزارش هنرنوشت، مجموعه تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی از دوشنبه ـ اول شهریور ماه ـ ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

 

این مجموعه تلویزیونی به قلم فهیمه سلیمانی در ژانر کمدی اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

 

بازیگران این سریال عبارتند از: عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لیلی فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو و... 

 

داستان سریال «زن زندگی مرد زندگی» درباره زوجی است که چند سال از زندگی مشترکشان می گذرد و در هر قسمت مخاطب شاهد یک قصه خواهد بود.


این سریال در فضایی کمدی و ملودرام به واقعیت های زندگی و اجتماع می پردازد و آن را توصیف و نقد می کند و  روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی‌ بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تاکید می‌کند و از همین رو تلاش می کند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

 

ترانه و ارسلان زوج اصلی داستان، بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان، با وجود تفاوت فرهنگی و برخی مشکلات اما عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی می کنند و با گفتگو با یکدیگر مشکلات پیش آمده برای آنها شیرین و خاطره انگیز می شود.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آنها در بالکن خانه که به آن آشیانه می گویند و محل امنی برای گفتگوی آنهاست به اتمام می‌رسد.

 

سریال «زن زندگی مرد زندگی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح، ۱۹ عصر و ۲ بامداد روی آنتن می رود.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 11 و 17 روز بعد خواهد بود.

 

 

سریال طنز «باخانمان»:

 

سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از 8 دی ماه 99 روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

 

بازیگران اصلی سریال طنز باخانمان عبارتند از : حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، مارال فرجاد،  حسام محمودی، الهام اخوان، مهروز ناصرشریف، مریم سلطانی، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی و شهرام شکیبا.

 

 

انتهای پیام/