کد خبر : 213074 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۶ شهريور - 15:43
آیدا نامجو بازیگر نقش هما در سریال «زن زندگی مرد زندگی» آیدا نامجو در سریال طنز «زن زندگی مرد زندگی» در نقش هما ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، آیدا نامجو در سریال طنز «زن زندگی مرد زندگی» در نقش هما بازی می کند.

 

 

این بازیگر نخستین بار در سریال «لیسانسه ها» و «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت در نقش شادی، نامزد مازیار در قاب تلویزیون دیده شد که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و پس از آن نقش کوتاهی را در سریال «لحظه گرگ و میش» ایفا کرد و اکنون برای سومین بار در یک سریال تلویزیونی حضور دارد.
 

 

آیدا نامجو متولد 3 فروردین 1371 در تهران و دانش آموخته رشته تئاتر از هنرستان و رشته سینما از دانشگاه آزاد است که کار بازیگری را از سال 86 از صحنه تئاتر آغاز کرده است.

 

این بازیگر جوان نخستین بار در سال 89 در فیلم سینمایی «قبیله» به کارگردانی غلامرضا آزاد جلوی دوربین سینما رفت و در سال 96 نیز در فیلم سینمایی «جزیره مهربانی» ایفای نقش کرد.

 

آیدا نامجو در کنار کار بازیگری، در زمینه فیلمسازی نیز صاحب تجربه است و تاکنون چندین فیلم کوتاه و مستند را ساخته که در جشنواره های مختلف به نمایش درآمده است.

 

 

به گزارش هنرنوشت، مجموعه تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی از دوشنبه ـ اول شهریور ماه ـ ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

 

این مجموعه تلویزیونی به قلم فهیمه سلیمانی در ژانر کمدی اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

 

بازیگران این سریال عبارتند از: عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لیلی فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو و... 

 

داستان سریال «زن زندگی مرد زندگی» درباره زوجی است که چند سال از زندگی مشترکشان می گذرد و در هر قسمت مخاطب شاهد یک قصه خواهد بود.


این سریال در فضایی کمدی و ملودرام به واقعیت های زندگی و اجتماع می پردازد و آن را توصیف و نقد می کند و  روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی‌ بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تاکید می‌کند و از همین رو تلاش می کند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

 

ترانه و ارسلان زوج اصلی داستان، بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان، با وجود تفاوت فرهنگی و برخی مشکلات اما عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی می کنند و با گفتگو با یکدیگر مشکلات پیش آمده برای آنها شیرین و خاطره انگیز می شود.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آنها در بالکن خانه که به آن آشیانه می گویند و محل امنی برای گفتگوی آنهاست به اتمام می‌رسد.

 

سریال «زن زندگی مرد زندگی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح، ۱۹ عصر و ۲ بامداد روی آنتن می رود.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 11 و 17 روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/