کد خبر : 213066 تاریخ : ۱۴۰۰ پنج شنبه ۴ شهريور - 15:29
صبا گرگین پور بازیگر نقش اردلان در سریال «زن زندگی مرد زندگی» صبا گرگین پور در سریال «زن زندگی مرد زندگی» در نقش ارلان ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، صبا گرگین پور یکی از بازیگران سریال کمدی «زن زندگی مرد زندگی» است که در نقش اردلان ایفای نقش کرده است.

 

 

صبا گرگین پور متولد سال 1370 و فرزند زنده یاد فرود گرگین پور از موسیقی دانان و استادان نوازندگی ویولن و کمانچه است که چند سال پیش از دنیا رفت.

 

این بازیگر تاکنون در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به فیلم های «تخته گاز»، «بمب یک عاشقانه»، «در مدت معلوم» و «مردن به وقت شهریور» اشاره کرد.

 

صبا گرگین پور در خانواده ای اهل موسیقی به دنیا آمده است و علاوه بر پدرش که موسیقی دان و نوازنده بود، مادرش نیز در زمینه خوانندگی فعالیت دارد و صبا نیز از موسیقی بی بهره نمانده و پیانو می نوازد.

 

 

صبا گرگین پور در مراسم بزرگداشت پدرش که پیش از درگذشت او برگزار شده بود، قطعه ای موسیقی را با ساز پیانو اجرا کرد و بعد از مراسم نیز درباره علاقه اش به موسیقی گفته بود که به موسیقی علاقه ندارد چرا که شرایط بیماری پدرش باعث شده به این باور برسد که هیچ گاه در موسیقی از پدرش بهتر نخواهد شد و این شرایط بیماری پدرش او را آزرده خاطر کرده است.

 

پدرش فرود گرگین پور از موسیقی دانان ایل قشقایی است که از بدو تولد نابینا بود و یادگیری موسیقی را از کودکی با نوازندگی آکاردئون آغاز کرد و در دهه چهل از کلاس های استادانی شامل نورعلی برومند، حبیب‌الله بدیعی، علی تجویدی و علی‌اصغر بهاری استفاده کرد و سال ۱۳۵۴ نیز در رشته موسیقی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق استادش برومند به نواختن ساز کمانچه پرداخت.

 ترکمن صحرا، هجران، کوراغلو و مجموعه موسیقی قشقایی از جمله آثار فرود گرگین پور در زمینه موسیقی است.

 

 

از تصاویر و مطالبی که صبا گرگین پور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است، عشق بی پایان او به پدر و مادرش، قابل مشاهده است.

 

صبا گرگین پور به تازگی نیز در سریال کمدی «زن زندگی مرد زندگی» جلوی دوربین رفته است.

 

 

سریال «زن زندگی مرد زندگی»:

 

مجموعه تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی از دوشنبه ـ اول شهریور ماه ـ ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

 

 

این مجموعه تلویزیونی به قلم فهیمه سلیمانی در ژانر کمدی اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

 

بازیگران این سریال عبارتند از: عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لیلی فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو و... 

 

داستان سریال «زن زندگی مرد زندگی» درباره زوجی است که چند سال از زندگی مشترکشان می گذرد و در هر قسمت مخاطب شاهد یک قصه خواهد بود.


این سریال در فضایی کمدی و ملودرام به واقعیت های زندگی و اجتماع می پردازد و آن را توصیف و نقد می کند و  روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی‌ بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تاکید می‌کند و از همین رو تلاش می کند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

 

ترانه و ارسلان زوج اصلی داستان، بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان، با وجود تفاوت فرهنگی و برخی مشکلات اما عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی می کنند و با گفتگو با یکدیگر مشکلات پیش آمده برای آنها شیرین و خاطره انگیز می شود.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آنها در بالکن خانه که به آن آشیانه می گویند و محل امنی برای گفتگوی آنهاست به اتمام می‌رسد.

 

سریال «زن زندگی مرد زندگی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح، ۱۹ عصر و ۲ بامداد روی آنتن می رود.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 11 و 17 روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/