کد خبر : 183026 تاریخ : ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۱ مرداد - 10:36
آخرین تصویر از علی سلیمانی و پست غم انگیز همسرش همسر علی سلیمانی بازیگر سینما که امروز درگذشت، پست غم انگیزی را به همراه آخرین تصویر از او منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، سهیلا جوادی همسر علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که صبح امروز 21 مرداد بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، با انتشار آخرین تصویر از این بازیگر، پست غم‌انگیزی را در این باره در صفحه خود منتشر کرد.

 

 

علی سلیمانی امروز درگذشت.سهیلا جوادی با انتشار این تصویر در صفحه خود نوشت: «می‌خواستم این تصویر را امروز منتشر کنم که علی به هوش آمد ولی...

علی سلیمانی امروز درگذشت.»

 

علی سلیمانی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون بامداد امروز  پنجشنبه 21 مرداد بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت.

 

این بازیگر که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران در حالت بیهوشی تحت درمان قرار داشت،  بامداد امروز پنجشنبه 21 مردادماه ساعت 12 و 30 دقیقه بعد از نیمه شب، به دلیل کاهش سطح اکسیژن خون دچار مشکل شده و حدود ساعت 5 صبح بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

 

علی سلیمانی، متولد ۱۰ آبان ۱۳۴۹ در تهران و دانش آموخته رشته نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است که نخستین بار با فیلم «سفر بخیر» به کارگردانی داریوش مودبیان وارد سینما شد و پس از آن در فیلم ها و سریال های بسیاری جلوی دوربین رفت که از آن جمله می توان به « زخم شانه حوا»، « تنگه ابوقریب»، «داستان یک شهر»، «روشن ‌تر از خاموشی» و «وضعیت سفید» اشاره کرد.

سلیمانی علاوه بر بازیگری در زمینه فوتبال و تدریس کاراته نیز فعالیت داشت.

 

انتهای پیام/