کد خبر : 172989 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۱ مرداد - 20:12
آخرین وضعیت بازیگر و بدلکار سینمای ایران / علائم حیاتی ارشا اقدسی کاهش یافت+ فیلم علائم حیاتی ارشا اقدسی بازیگر و بدلکار سینمای ایران کاهش یافت.

به گزارش هنرنوشت، ارشا اقدسی بازیگر و بدلکار سینمای ایران که چند روز پیش به دنبال بروز حادثه ای در جریان فیلمبرداری یک فیلم تونسی در کشور لبنان دچار حادثه شده و خودرو او چپ کرده بود، در حالت بیهوشی به بیمارستانی در بیروت منتقل شد و اگر چه گفته می شود که در ساعات اولیه در بیمارستان هوشیاری داشته است، اما با تصمیم پزشکان در خواب مصنوعی قرار گرفت تا برای جراحی آماده شود.

 

 

ارشا اقدسی قرار بود امروز دوشنبه 11 مردادماه تحت عمل جراحی قرار گیرد اما به دلیل کاهش علائم حیاتی وی این امکان میسر نشده است.

 

مادر ارشا اقدسی در ویدیوی بالا از هموطنان ایرانی خواسته است تا برای پسرش که برای صنعت سینمای ایران زحمت زیادی کشیده است، دعا کنند تا به زندگی برگردد.

 

 

ارشا اقدسی در بسیاری از فیلم های سینمایی به عنوان بدلکار حرفه ای حضور داشته است که از آن جمله می توان به فیلم های سینمایی «مختارنامه» و «روز صفر» و «سارا و آیدا» اشاره کرد.

 

وی همچنین به عنوان بازیگر نیز در برخی فیلم های سینمایی از جمله «به وقت شام»، «شبی که ماه کامل شد»، «شهرزاد» حضور داشته و طراح بدلکاری برنامه «عصر جدید» هم بوده است.

 

اقدسی هم اکنون با سریال «سلمان فارسی» نیز  همکاری دارد.

 

ارشا اقدسی متولد سال 1361 در شهر تهران است. اقدسی در آغاز  مربی آی کیدو بود و همچنین اولین مربی بانجی ایران است که بعد از آشنایی با پیمان ابدی که سرمربی باشگاه او بود، وارد سینمای ایران شد و به عنوان بدلکار حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرد.

 

کاراته، مربی گری آی کیدو، اسب سواری، کمانگیری روی اسب، چتربازی، سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور، جوجیتسوی برزیلی و ورزش های رزمی از جمله فعالیت های این بازیگر و بدلکار سینمای ایران است.

 

انتهای پیام/