کد خبر : 162961 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۳ مرداد - 15:21
سریال « 87 متر» جایگزین دودکش 2 می شود + تیزر اولین تیزر سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری که قرار است به زودی جایگزین سریال دودکش 2 شود، را ببنید.

به گزارش هنرنوشت،  سریال جدید «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری به زودی جایگزین سریال «دودکش 2» می شود و  ساعت 22:15 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در طول چهار سال گذشته تولید شده و قرار است به زودی از مردادماه ساعت 22:15  از این شبکه پخش  شود.

 

 

داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی، مسیح خانزاده،، مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 

این مجموعه یکی از سریال هایی است که به دلیل مشکلات بودجه ای و شیوع کرونا بارها با وقفه مواجه شده است.

 

انتهای پیام/