کد خبر : 162955 تاریخ : ۱۴۰۰ جمعه ۱ مرداد - 12:24
پخش ناگهانی فصل دوم سریال «گاندو» از شبکه سه / اسامی بازیگران گاندو 2 فصل دوم سریال «گاندو» ناگهانی و بدون اعلام قبلی از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

به گزارش هنرنوشت، با اتمام پخش سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان، شب گذشته 31 تیرماه به طور ناگهانی و بدون اعلام قبلی فصل دوم سریال «گاندو» از شبکه سه روی آنتن رفت.

 

فصل دوم سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار  و تهیه کنندگی مجتبی امینی هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

پخش فصل دوم سریال گاندو نوروز 1400 در 30 قسمت از شبکه سه آغاز شده بود اما بعد از پخش 13 قسمت،  این سریال با انتقادهایی از سوی حسن روحانی رییس جمهور و مسئولان دولت روبرو شد و از ادامه پخش این سریال صرف نظر شد اما اکنون که مدت کوتاهی تا پایان دوره ریاست جمهوری حسن روحانی باقی مانده است، پخش ادامه این سریال از شبکه سه سیما از سر گرفته شده است.

 

فصل دوم سریال امنیتی و جاسوسی «گاندو» در 40 قسمت تولید شده و درباره داستان آن گفته شده است که درباره «تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه» است.

 

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، علیرام نورایی، کمند امیرسلیمانی، لیلا اوتادی، سارا خوئینی‌ها، آزیتا ترکاشوند، پندار اکبری، مجید نوروزی، نگار عابدی، نیلوفر شهیدی، صالح میرزاآقایی، سید مهرداد ضیایی، خسرو شهراز، سوگل طهماسبی، اتابک نادری ،کامبیز دیرباز و....  از جمله بازیگران فصل دوم سریال گاندو هستند که در فصل اول آن نیز حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/